• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailen onder een party tent.....

rodders zei:
goh als ik dat zo zie ben ik toch blij dat ik hier een grote garage ter mijner beschikking heb. Waar ik de wagen kan in plaatsen en dan zelfs met deuren allemaal open er nog vlot langs kan:D

Ja, heel logisch... Hier staat er ook een garage.. Maar wat als die vol staat en er een old-timer in restauratie in staat ? :weetniet
 
kreeg net een offerte binnen; 3x4,5 met zijwanden:€2600,- ik ben even naar de hartbewaking.
voor dat geld maak ik een carport.
 
huh?...voor een partytent??? dat is dan zeker inclusief plasmaschermen in de zijschermen ofzo? goeiedag zeg...die dingen zijn voor een paar tientjes toch al wel te koop bij een bouwmarkt, of ben ik nou gek?
 
Die met losse stokken zijn 25-30 euro en schaartentjes zijn 4-5 tientjes
 
ik zoek net weer evan verder dan het gemiddelde,maar dit is het uiterste,mijn broer is bouwkundig tekenaar die komt vanavond langs,en als t kan en mag van de gemeente plant ik er een carport neer. hebben we in de winter ook nog plezier van
 
misschien hier op korte termijn een iegen huis met garage en oprit + garage van 4x8 :D