• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Discussie: Wolfs - Fallout Remover

Ik gebruik het niet zo vaak, maar als iets de helft goedkoper is dan is het misschien alsnog de moeite om daarop te besparen. Ik gebruik het ik denk zo'n 15-20 keer per jaar, waarvan 3-4 keer op onze eigen auto. Als de winter- en zomerbanden worden gewisseld om ze goed schoon te maken en dan nog een keertje tussendoor.
 
@Zluytr

ik gebruik het niet wekelijks op mijn eigen velgen, een restant sopje volstaat om ze schoon te krijgen.

Voor de rest eigenlijk alleen op zeer vervuilde velgen nadat ik deze eerst heb behandeld met een gewone velgenreiniger zoals Poorboys
 
Ik gebruik het 2x per jaar op mijn eigen auto met een zomer of winterprep en ook NA het reinigen van de velgen met een normale velgen reiniger.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik het sowieso op onbehandelde velgen. En doe regelmatig een auto voor een ander.

Mijn eigen velgen moet ik eigenlijk beter gaan beschermen. Soms smeer ik er wat wax op, maar zelfs dat houd ik niet goed bij. Waarschijnlijk omdat de velgen behoorlijk oxideren onder de blanke lak en er niet zoveel waarde meer aan hecht. Daarbij zijj ze ook redelijk irritant om in de wax te zetten.
Moet een keer een Wheel Sealant en Gyeon Rim gaan proberen.


Greetz
 
@Quantoxx Voor jouw velgen kan het misschien handig zijn om ze bijvoorbeeld met Wetcoat of iets dergelijks bij te houden. Dan hoef je niet in al die hoekjes te komen, maar heb je wel enigszins bescherming.
 
@Quantoxx Volgens mij heb ik ongeveer dezelfde velgen onder mijn BMW.
Als ze gemonteerd zitten is het idd een drama.
Als de wintersloffen eronder zitten en je doet ze 1 voor 1 aan de keukentafel met een glaasje whisky erbij valt het allemaal reuze mee


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx

Vergelijkbare onderwerpen