• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice panel pots.

evertg6

Detailing addict
5 okt 2011
35
68
Ede
Ik ben pas begonnen met het verzamelen van Dodo Juice panel potje nu heb de vraag of jullie mij aan een lijst van alle uitgegeven waxen kunt helpen.
ik hoor het wel.

alvast veel dank voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Evert.
 
Kijk eens hier voor een goed begin.

Verder heb je dan nog Incredible Edible (ooit beperkte oplage), Tarmalade Tyromania, Crystal Noir (niet met een Dodo label, maar wel door Dodo Juice gefabriceerd), ....
 
Van de tarmelade is volgens mij geen panel pot.
In het topic van BPJ mis ik alleen nog de tyromania als ik het goed gezien heb.
 
Op 1 panel potje na, de DJ Purple Haze PRO, heb ik ze allemaal, evenals een zeer zeldzame.
En ja, ik heb ook nog 2 potjes Skull Candy.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Het zeldzame potje, hiervan is er, voor zover ik weet, slechts 1, zelfs Dodo Juice heeft em niet.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

20120905165204.jpg


sn003.jpg


sn002.jpg


Betreft een handgemaakt houten potje, gevuld met Dodo Juice Supernatural 2.0 ;)
 
@nicknameless: Is geen zeldzaam potje maar zoals je zelfs hebt aangegeven door een klant gemaakte pot voor jou en
die je daarna zelf hebt gevuld met wax; logischerwijs dat de heren van DJ 'm dan ook niet hebben :)_[]
Dat ie uniek is dat is correct, maar is wat anders dan zeldzaam ( iedereen kan een eigen potje (laten)maken en vullen ))
 
Marcus +1
Inderdaad wat je zegt is juist, zo heb ik eens geprobeerd om iemand te vinden die de Ibrido pot in het klein na zou willen maken. Als je al iemand kan vinden die het aandurft ben je de hoofdprijs kwijt voor al het handmatige werk wat er aan is.
Dan heb je wel een exclusief potje maar is er geen budget meer voor een fijne wax.
 
petrol zei:
In het topic van BPJ mis ik alleen nog de tyromania als ik het goed gezien heb.

Ik heb net nog even in het koffertje van BPJ gegluurd maar de Tyromania zit er inmiddels ook in. Ik geloof niet dat BPJ dat ooit in een update in zijn topic heeft gemeld.
 
Update zou wel passen :roll
Ik weet van een ander klein (redelijk zeldzaam) potje dat aansluiting zocht bij BJP's collectie
 
RedCat zei:
Update zou wel passen :roll
Ik weet van een ander klein (redelijk zeldzaam) potje dat aansluiting zocht bij BJP's collectie

Nou ik meen te weten dat het laatste potteken van jou niet in de voorbestemde ruimte in het koffertje paste Hans.
Inmiddels staat dat weer in een ander pronkkastje van Kenneth. (BlackMassat wordt stapelgek van al die zooi die ze wekelijks staat af te stoffen)
 
Was er nou van Bouncer '22 niet ook ooit een panelpot?
Heeft niemand een lijstje van welke er nou allemaal uitgebracht zijn?