• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een nieuwe verslaafde detailer

stievie1

Detailing rookie
30 jul 2012
12
0
Hallo allemaal!

Het was waarschijnlijk al duidelijk, na het lezen van de titel, dat jullie te maken hebben met nieuweling. :party:

Ik zal mij even voorstellen.
Mijn naam is Stephen en ik ben 19 jaar oud.
Door forumlid Leon1987 ben ik aan mijn poetsverslaving geraakt (bedankt hé :klap ) en Johan heeft daar ook aan meegeholpen.
Naast deze verslaving ben ik ook zzp fotograaf. Bruiloften, portret en automotive.

Mijn eerste auto was een Volkswagen Golf 3, hier heb ik precies 6 maanden mee gereden!
Ik had mijn auto al verkocht omdat ik een andere op het oog had. Ik hoefde er nog maar 3 minuten mee te rijden en dan zou ik hem nooit meer terug zien....
Ja hoor, in die allerlaatste minuten kreeg ik een ongeluk (nee, niet mijn schuld). Maar binnen een maand had ik APK en er moest teveel aan gebeuren en dat was de auto niet meer waard.
Doordat ik gelukkig in die 6 maanden goed had gespaard kon ik vrijwel meteen een andere auto kopen en deze Golf ingeruild bij een autobedrijf (ik kreeg nog veel te veel geld voor dat ding haha).

De Golf:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En mijn nieuwe aanwinst waar ik ontzettend gelukkig mee ben! Een mazda 323f 1.8 16v GLX uit 1998 en 154k op de teller.
[mod]Even de plaatjes weer omgezet naar links, max. grootte is 1024x768[/mod]
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/456199_441078915904509_867383484_o.jpg
Al de nodige aanpassingen gedaan... Maar daar gaat het nu niet om!

Het gaat om het detailen natuurlijk! :ja

Zoals ik al zei is het door Leon en Johan begonnen.
Kleien, waxen, sealen, toppen, finishen en nog veel meer dingen waar mijn hoofd van begon te tollen.
Wist niet meer waar ik moest beginnen en wist ook niet dat dit allemaal bestond, een totaal nieuwe wereld ging dus voor me open!
Eenmaal mijn eerste dingetjes aangeschaft en ik ben niet meer te stoppen.
Clay, S&W, shampoo, tasje voor in de auto, tasje voor thuis, bandenzwart, kunstof zwart, dodo juice hard candy wax en ga zo maar nog even door.

Afgelopen week heeft leermeester Leon en leermeester Johan mij de tips en tricks uitgelegd van het polijsten!

Tja.... Nu ga ik een DAP900 met kompressor pads en monello kopen, een glaze van dodo juice, iron x, apc en weet ik wat nog meer.
Help mijn man heeft een hobby

Ik hoop nog veel te kunnen leren van dit forum en zal ook regelmatig posts plaatsen!

Even een resultaat van het polijsten (phone kwaliteit):
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/202591_476397579039309_2024863053_o.jpg

Groetjes,
Stephen!

x-]

EDIT: Help mijn foto's zijn groot :| .. dacht dat ie automatisch verkleind werd. Mijn excuus!
 
Welkom hier op het forum! Alvast veel lees en detail plezier :)^

Foto's kun je makkelijk via PhotoBucket hier neer zetten of mijnalbum.nl ;)