• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindejaars aanbiedingen...??

Ja vond ik ook,..... maar heb dan ook wel Uhm, sinds 12.25 uur denk wel 20keer per seconde met m'n whatsapp vingers op toevoegen zitten drukken :p

Wilde eerst niet meedoen, maar kon het serieus gewoon niet laten,...

Sorry!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ja, vanavond kun je nog één scoren,... veel plezier. Ben bang dat het erg druk is dan,...

Heb wel een tip voor je, maar dan heb je kans op polsblessures haha!
Shitt. Jammer
Zit ook elke keer te drukken. Maar helaas.
Hoe laat had je hem binnen???
 
Nee haha! Meer zit er niet in voor deze maand, de €74,- was eigenlijk al teveel maar ja,... overleven we wel :joy:

Van het voorjaar lekker aan de slag! Anders kwam de Monello Cubo xl hoor, maar kón het toch niet laten :grinning:
€111,- er af, dat is nog al wat,.... En vind elders maar een gelijkwaardige machine voor deze prijs :neutral:
 
Meer vrijheid ook in het kiezen van geschikte polijstmiddelen, ben niet zo'n grote fan van de Monello middelen ;) Dus dat is iets waar ik nog niet helemaal uit ben,... Maar nu tijd genoeg voor heb om me weer in te gaan verdiepen!
 
In dat geval maakt het niet uit dus;)
Met welke merken heb je in jouw actieve detailfase gewerkt?

Pfoeh! Volgens mij de SSR serie van PB. In die tijd nog Menzerna, waar later de Monello lijn uit voort kwam, en meer ook niet. Denk wel 6 jaar geleden inmiddels! Het detailen zakte wat af, omdat ik druk was met het zoeken naar een woning, een opleiding afmaken, en toen weer een nieuwe baan volgens in 2013 een huis gekocht. En die is eindelijk bijna klaar, al is er iedere keer wel weer wat uiteraard,...

Maar ik heb me nu voorgenomen om weer volledig into het machinaal polijsten bezig te gaan. Is toch wel erg leuk! En dat terwijl ik ooit ook de DAP500 v1, DAP900 v2 met PRO900 heb gehad :blush:
 
Heb denk ik de mail gemist... of niet aanstaan dat ik nieuwsbrief krijg. kan iemand.mij vertellen hoe dat wel kan voor de volgende keer?
Je kan je aanmelden voor de nieuwsflits door in te loggen op de webshop en dan naar je profiel te gaan. Onderin kun je de nieuwsflits aanvinken!
 
  • Leuk
Reactions: Bruudt en Jeroen