• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen, mijn Corrado VR6! Remklauwen gespoten + CC Binnen P4

Dennis-Mash

Detailing trainee
26 jul 2010
2
47
31
Blitterswijck
He allemaal,

Sinds een tijdje ben ik in bezit van mijn eerste auto en ik ben al meteen helemaal gek van het poetsen. Het is namelijk echt een genot om je wagen na een poetsbeurt te zien glimmen en het geeft een hoop voldoening. Ik ben alleen nog wel een beetje een leek met het professioneel poetsen dus ik heb helaas al last van hologrammen en swirls. Maar ik ben van plan om me eens te gaan verdiepen in de technieken om dit er zo spoedig mogelijk uit te gaan poetsen. :)

Hier in ieder geval even wat foto's van mijn Corrado VR6 na een poets beurt. Ohja, de wagen is in 2008 compleet opnieuw gespoten dus vandaar dat hij nog zo strak in de lak staat! ;)


33812_7616.jpg


34809_7616.jpg


34812_7616.jpg


34811_7616.jpg


34810_7616.jpg


34813_7616.jpg


34571_7616.jpg


36809_7616.jpg


36812_7616.jpg


36811_7616.jpg


36810_7616.jpg


36815_7616.jpg


36813_7616.jpg


Ik ben de Corrado helemaal terug aan het bouwen naar origineel aangezien ik dit het mooiste vind. Het enige wat ik als aanpassing hou is een flinke verlaging, mooie en aparte wielen en een chip. ;)

Zo kocht ik de Corrado op 2 juli dit jaar.

32268_7616.jpg


Ik ben benieuwd wat jullie poets pro's van mijn wagen vinden en hopelijk mag ik van jullie ook flink wat advies en tips in ontvangst nemen als ik een vraag heb. :)
 
Blijf dit 1 van de vettere VWs vinden!
Welke velgen heb je er nu onder dan? die covettes of die BBSen? :p
Goede kleur voor de details!:rules
 
Welkom,

Mooie Corrado met een heerlijke V(R)6.. Mooie velgen ook trouwens. Alleen gezien de breedte zou ik het volgende topic eens lezen: Kan-het-mag-het... ;)
 
Oh yes, knappe bak !

Welkom ! ja

Dankje!

Leuke uitvoering die VR6 is weer wat anders dan die G60 blij
Heb je misschien ook een detail foto van de swirls?

Enneh, welkom hier!

De G60 is ook zeer zeker geen verkeerde Corrado hoor! Alleen heeft ie niet zo'n goede reputatie terwijl het een hele goede motor is maar je moet er voorzichtig mee om gaan om hem heel te houden. Het is dat er geen nette G60 te koop stond toen ik opzoek was naar een Corrado anders was ik voor een G60 gegaan. Dat is namelijk gewoon DE Corrado naar mij mening.

En ik heb nog geen detail foto van de swirls maar ik zal eens wat foto's schieten. ;)

Blijf dit 1 van de vettere VWs vinden!
Welke velgen heb je er nu onder dan? die covettes of die BBSen? :p
Goede kleur voor de details!regels

Ik heb nu de Corvette's er onder zitten. De BBS wielen zijn namelijk mijn winter wielen en die had ik er toen alleen even op zitten om te passen. ;)
En het is inderdaad een hele goede kleur voor details. :)

Welkom Dennis. Knappe Corrado!ja

Dankje!

Welkom, en mooie VW! great

Bedankt!

Welkom,

Mooie auto, en terug naar origineel is helemaal OK.
Kom maar op met die vragen van je, ....


Hans

Origineel is de Corrado gewoon het mooiste. Al zal ik misschien wel ooit eens een ander grilletje ofzo monteren. Maar meer ook niet.

En die vragen die komen nog wel. Haha :cool:

Welkom!

Leuke wagen, ik vind origineel ook altijd beterja Maar veel lees, leer en poetsplezier

Bedankt! En ik zal hier wel wat plezier hebben hoor aan het lezen en leren. :cool:

Welkom,

Mooie Corrado met een heerlijke V(R)6.. Mooie velgen ook trouwens. Alleen gezien de breedte zou ik het volgende topic eens lezen: Kan-het-mag-het... knipoog

Dankje! En ik ben me bewust van wat ik me eventueel op de hals kan halen met deze velgen wat betreft problemen met de politie. Maar ik heb nog geen rijbewijs en ben dus nog niet op de weg te vinden met deze wagen dus ik heb er nu geen last van. En ik denk dat het straks ook wel mee zal vallen. ;)
 
Jaren in het bestuur van de Corrado Club Nederland gezeten. Oude liefde roest niet zullen we maar zeggen. Blijf een zwak voor de Corrado houden.

Welkom overigens!
 
Deze wielen heb ik van iemand uit Sint Anthonis. We hebben geruild van velgen. ;)

Vandaag heb ik de wagen ook weer eens gewassen. Deze keer met nieuwe producten, namelijk de shampoo van Poorboys, Black hole van Poorboys en natuurlijk wat goede nieuwe doeken. Echt een prachtig resultaat weer. :)

35022_7616.jpg


35023_7616.jpg


35024_7616.jpg
 
Dankje. :)

En ik kan het begrijpen dat jullie pro poetsers het niet echt kunnen waarderen of het knudde vinden maar het werkt gewoon en het is ideaal om bijvoorbeeld spul als blackhole in te poetsen en het daarna met een doek uit te poetsen. ;)
 
Dankje. :)

En de Corrado is bij mij inderdaad nog al vaak een hybride haha. Ik heb namelijk nog geen rijbewijs en hij staat dus meer stil dan dat hij rijdt en aangezien ik altijd de radio aan heb staan als ik bezig ben moet ik hem soms even aan de lader hangen. :D
 
dennis een druppelaar aanschaven werkt perfect.:ja
https://www.google.nl/?gws_rd=sslimgres?imgurl=http://www.keeman.be/ProduktPics/1777.jpg&imgrefurl=http://www.keeman.be/ProduktLijst.php%3FCat%3D1%26Type%3D110&usg=__mZpYFSSMk_sZzGbUneg8psZXsvY=&h=610&w=610&sz=30&hl=nl&start=32&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=LaotWCOVnlW8MM:&tbnh=136&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Daccu%2Bdruppelaar%26start%3D20%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26rls%3Dcom.microsoft:nl:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7GZEZ_nl%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1