• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen, mijn Corrado VR6! Remklauwen gespoten + CC Binnen P4

Welkom !:cool:
Je hebt er een mooie orginele corrado van gemaakt !
Hoe ga je de auto verzekeren ?
Want ik neem aan dat je nog 18 bent :)
 
Dankje D-J en Aroutin! :)

En ik ben zelfs nog geen 18 op dit moment Aroutin. Ik word 2 december 18 en dan zal de wagen WA+ of All Risk verzekerd worden op mijn vaders naam. Nu staat hij ook al op mijn vaders naam verzekerd bij Interpolis voor 30 euro per maand. En dat is WA+. ;)
 
Oeps, ik was jullie hier op het Carclean forum een beetje vergeten. :schaam

Dan nu bij deze maar een was lijst met updates, al eerste heb ik een hoop nieuwe onderdelen gekocht bij de VW dealer en deze heb ik toen ook gemonteerd.

2x Koplampglas
2x Bumperknipperlicht
2x Zij paneel knipperlicht
2x Pedaalhoes
2x Montageknop
1x Nieuwe type grill
1x Buitentemperatuurvoeler

Ohja, de auto was nog niet gewassen. Vandaar al die dode lichamen op de voorkant. :D:

35130_7616.jpg


Oud:

35131_7616.jpg


Nieuw:

35132_7616.jpg


Oud:

35133_7616.jpg


Nieuw:

35134_7616.jpg


Totaalplaatje nieuwe mistlampen + Grill

35135_7616.jpg


Nieuwe koplamp glazen:

35140_7616.jpg


Oud knipperlicht:

35144_7616.jpg


Nieuw knipperlicht:

35143_7616.jpg


Boven nieuw, onder oud:

35146_7616.jpg


Buitentemperatuurvoeler

35145_7616.jpg


Oud:

35139_7616.jpg


Nieuw:

35138_7616.jpg


Missende montage knop:

35137_7616.jpg


Nieuwe montage knop:

35141_7616.jpg



Verder heb ik nieuwe speakertjes gekocht voor in de deuren. De oude meuk begon namelijk te vervormen bij een hoger geluids niveau. :D:

35148_7616.jpg


En meteen gemonteerd. :D

35149_7616.jpg


In de herfst vakantie is de wagen toen ook naar binnen gegaan. Ik laat mijn mooie Corrado namelijk niet verweren in de winter. Dat is namelijk gewoon doodzonde. ,^^

35676_7616.jpg


35677_7616.jpg


Even een geintje uitgehaald met de flitser. :grinning:

35678_7616.jpg


35683_7616.jpg


35690_7616.jpg


35691_7616.jpg


35692_7616.jpg


35693_7616.jpg


35694_7616.jpg


35695_7616.jpg


35696_7616.jpg


35698_7616.jpg


35699_7616.jpg


35701_7616.jpg


35705_7616.jpg


35738_7616.jpg


35702_7616.jpg


35706_7616.jpg


35707_7616.jpg


35708_7616.jpg


35710_7616.jpg


35711_7616.jpg


Nou dat was weer een heel plakboek vol wat betreft de winterstalling en de nieuwe onderdelen. Dan nu even wat random foto's tussen door. Ze zijn namelijk zo goed gelukt, al zeg ik het zelf, dat ik ze hier ook weer even plaats.

Het ging maar net goed met de lip op dit landweggetje. :grinning:

35773_7616.jpg


35774_7616.jpg


35775_7616.jpg


Dan nu de volgende update, de Corvette's zijn namelijk de deur uit. Het beviel me namelijk toch niet helemaal wat betreft de breedte en om te gaan rotzooien met de adapters zag ik niet echt zitten. De 'Vette's waren namelijk al binnen een week verkocht. Nu ben ik dus 'show wiel' loos maar ik heb de hele winter de tijd om te zoeken naar een mooi vervangend setje dus dat komt helemaal goed!

Hier een paar voor en na foto's. De wagen is naderhand dat ie op de winter wielen is gezet nog wel wat omlaag geschroefd. Al stelt de verlaging nu nog niet veel voor. Haha

35993_7616.jpg


35991_7616.jpg


35992_7616.jpg


35996_7616.jpg


Enkele dagen daarna ben ik weer met de wagen na mijn monteur gegaan. Daar hebben we toen de originele uitlaat er onder geplaatst. Hij hangt nu wel wat beter maar daar heb ik nog geen foto's van.

36021_7616.jpg


36023_7616.jpg


36024_7616.jpg


36020_7616.jpg


Toen was het de beurt aan de vorige eigenaar om een plekje op de bumper bij te werken en om mijn nieuwe grill te spuiten. Ook had hij nog nieuwe originele stoot strips liggen die hij in kleur had gespoten en deze heb ik toen ook maar meteen overgenomen. Ook al ga ik ze niet monteren, dan heb ik ze in ieder geval wel. :)
Grill spuiten.

36109_7616.jpg


De barstjes in de lak van de bumper.

36084_7616.jpg


Bumper schuren.

36110_7616.jpg


Even schoon spuiten met de compressor.

36111_7616.jpg


Nog lichtjes opschuren.

36112_7616.jpg


En spuiten maar.

36113_7616.jpg


Even laten drogen.

36115_7616.jpg


Nog wat polijsten.

36116_7616.jpg



Hierna begon voor mij ook het 'velgen dilemma' er is namelijk zoveel keus dat ik er onderhand niet meer uit kom. Op dit moment mijn oog gevallen op dit setje. Een mooi en exclusief wiel, al hangt daar ook een prijs kaartje aan dus ik zit een beetje te twijfelen of ik dit wel moet doen nu want dan moet ik een hoop andere dingen laten liggen.

19333245_8.jpg


Photoshopje

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


En dan word het nu ook maar eens tijd voor een net polijst setje. Ik heb namelijk een beetje last van Swirls. :eek:
 
Hey Dennis,

ik heb met jouw nog contact gehad over de "vette's"
Die vorige eigenaar komt me ERG bekend voor :D
is spotrepairder van beroep toch?

Goed bezig geweest iig! :ja
 
Wat een prachtig project en dito wagen! Ben er helemaal verliefd op! Origineel zijn ze het mooist. De wagen schreeuwt om BBS LM velgen, al zijn de velgen die er nu onder zitten ook erg strak moet ik zeggen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nette auto! ben totaal geen VW fan (alles behalve) maar ik kan een nette corrado altijd wel waarderen!

jammer dat je de wielen eronderuit hebt gehaald! vond ze zeer goed staan! beter dan je huidige, en de geshopte ;) maar ieder zijn ding.
Dat velgen zoeken een ramp is, daar kan ik je helemaal gelijk in geven! Een beetje betaalbare aparte velg zie je op iedere straat hoek, wil je wat exclusiver, ben je een fotuin kwijt.. wilde zelf zo workwheels onder de auto gaan gooien begin volgend jaar. Maar na het horen van de aanschafprijs (dik 5000 euro inc banden) ben ik maar weer snikkend huiswaards gegaan :p

tip voor de audio: draai je muziek alleen als je auto stationair draait ;) zo blijft je accu in goeie staat, en het is veel beter voor je muziek instalatie ;)

Succes alvast met je rijbewijs!

Groeten Dennis
 
ivo's zei:
Hey Dennis,

ik heb met jouw nog contact gehad over de "vette's"
Die vorige eigenaar komt me ERG bekend voor :D
is spotrepairder van beroep toch?

Goed bezig geweest iig! :ja

Ik dacht al dat jij het was! Haha, je reageerde alleen niet anders had je misschien geluk gehad en had je de Vette's nu kunnen hebben. Nu tollen ze ergens rond in Rotterdam. Haha

De vorige eigenaar is Ruud van Color Care. Hele aardige gozer en ook zeer behulpzaam. ;)

Bedankt in ieder geval! :)^

Paulus de Boskabouter zei:
Wat een prachtig project en dito wagen! Ben er helemaal verliefd op! Origineel zijn ze het mooist. De wagen schreeuwt om BBS LM velgen, al zijn de velgen die er nu onder zitten ook erg strak moet ik zeggen!

Dankje! Origineel met een stevige verlaging en dikke wielen zijn ze het mooist. Haha

Maar BBS'jes zitten er niet in denk ik, is wat te standaard. Ik ga liever tegen de draad in. Haha
 
denniST zei:
nette auto! ben totaal geen VW fan (alles behalve) maar ik kan een nette corrado altijd wel waarderen!

jammer dat je de wielen eronderuit hebt gehaald! vond ze zeer goed staan! beter dan je huidige, en de geshopte ;) maar ieder zijn ding.
Dat velgen zoeken een ramp is, daar kan ik je helemaal gelijk in geven! Een beetje betaalbare aparte velg zie je op iedere straat hoek, wil je wat exclusiver, ben je een fotuin kwijt.. wilde zelf zo workwheels onder de auto gaan gooien begin volgend jaar. Maar na het horen van de aanschafprijs (dik 5000 euro inc banden) ben ik maar weer snikkend huiswaards gegaan :p

tip voor de audio: draai je muziek alleen als je auto stationair draait ;) zo blijft je accu in goeie staat, en het is veel beter voor je muziek instalatie ;)

Succes alvast met je rijbewijs!

Groeten Dennis

Dankje! Die Ford Focus is ook niet mis hoor! Laatst kwam hier tijdens het velgen wisselen ook nog zo'n oranje ST langs. Prachtig geluidje kwam er uit de uitlaat!

En ja, de Corvette's stonden er zeer mooi onder. Maar het was het gewoon net niet qua maten. En ik ben gewoon een beetje een wheelwhore. :grinning:

Maar ik snap niet waarom mijn muziek installatie er onder zou lijden als ik die aan heb staan als de auto gewoon op contact staat. Voor zover ik weet kan het geen kwaad. Sowieso is geluid mijn andere hobby dus ik weet wel zo'n beetje waar ik mee bezig ben! ;)

Paulus de Boskabouter zei:
Of een setje Cup1 velgen:
cayanne009.jpg

Nahh.. te simpel. Toch bedankt voor het mee denken! :)^
 
Als je je muziek gaat draaien, en je trekt op die manier je accu langzaam leeg, verander ook je spanning. Deze zakt dan. door dit spannings verschil krijg je een vervorming en je geluid en kan je alles kapot spelen. Met alleen je radio valt dit enigzins nog wel mee, maar ga je met versterkers spelen, dan gebeurd dit al heel snel.

focus klinkt zeker lekker :p ben echt verslaafd geworden aan mijn motor en uitlaat geluid :p Maar goed.. moet ook wel iets nu heel mijn installatie er uit is :(


De wielen zijn leuk, maar bijzonder... nee... maar goed, hoeveel wielen staan onder een corrado, en zijn uniek? tis toch een bepaalde stijl die er bij past.. En tja.. wheelwhore :p dan kan ik je een hand geven :) hahaha
 
Ik luister nooit naar de radio in de RS! Ik ben een vijfcilinder verslaafde.... vroooooooaaaaap pssshhhh :D
 
denniST zei:
Als je je muziek gaat draaien, en je trekt op die manier je accu langzaam leeg, verander ook je spanning. Deze zakt dan. door dit spannings verschil krijg je een vervorming en je geluid en kan je alles kapot spelen. Met alleen je radio valt dit enigzins nog wel mee, maar ga je met versterkers spelen, dan gebeurd dit al heel snel.

focus klinkt zeker lekker :p ben echt verslaafd geworden aan mijn motor en uitlaat geluid :p Maar goed.. moet ook wel iets nu heel mijn installatie er uit is :(


De wielen zijn leuk, maar bijzonder... nee... maar goed, hoeveel wielen staan onder een corrado, en zijn uniek? tis toch een bepaalde stijl die er bij past.. En tja.. wheelwhore :p dan kan ik je een hand geven :) hahaha

Daar had ik nog niet aangedacht! Maar de accu trek ik nooit zover leeg dat de radio er mee ophoudt. ;)

Er zijn veel wielen die mooi onder een Corrado staan hoor. Maar ze zijn meestal niet echt uniek. Je hebt de random BBS'en, Audi Parabolen, Porsche C2, Schmidt Modern line en zo kan ik nog wel even door gaan. ;)

Paulus de Boskabouter zei:
Ik luister nooit naar de radio in de RS! Ik ben een vijfcilinder verslaafde.... vroooooooaaaaap pssshhhh :D

Haha, ik kan de radio ook wel goed missen hoor. Maar ik vind een lekkere Drum 'n Bass plaat onder het rijden wel tof! Maar als ik nu af en toe een stukje mag rijden van pap op een afgelegen weggetje dan staat de radio ook vaak uit hoor. :grinning:

Snitser zei:
zie dit topic nu pas,.maar wat een heerlijke corrado...

Het topic is er ook nog niet zo lang hoor. Maar bedankt voor je compliment! :)

Mik zei:
Tering wat een mooie wagen!
Blijven super strakke bakken.

Dankje! :)
 
leuke auto heb je daar!

lijkt wel of jij op de weg woont tussen venray en oostrum hahah kan het goed fout hebben maar komt me zo bekent voor!

kom ook uit die buurt!