• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen, mijn Corrado VR6! Remklauwen gespoten + CC Binnen P4

OEM radio terugplaatsen, aftermarket radio in je dashkastje wegbouwen en met afst. bed. gebruiken.
 
In het groen ziet er wel tof uit. En die heeft dus ook Bluethoot functies? Of zie ik dat verkeerd? En Eelco, om een OEM radio te plaatsen en mijn radio in het dashboard kastje in bouwen heb ik ook al aan zitten denken. Al zie ik dat niet echt zitten. Maar het zou een optie kunnen zijn.

Dan nog even een kleine update. Vanavond ga ik hoogstwaarschijnlijk kijken bij een compleet creme lederen Recaro interieur. Ik ben benieuwd..
 
Oke dan, aantrekkelijk dat is het wel. Misschien toch eens overwegen om er eentje aan te schaffen in de toekomst. ;)

Hier even een kleine preview van het interieur wat ik vanavond eigenlijk zou gaan bekijken. Helaas is het bezichtigen verplaatst naar woensdag avond maar ja het zal er niet minder mooi om worden! Ik denk ik in ieder geval dat ik het wel mee neem. :)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Het is inderdaad een prachtig interieur. Ik had in mijn A3 ook een prachtig creme interieur. Succes met de aanschaf!
 
Afgelopen woensdag avond een creme lederen Recaro interieur gehaald in Ede. Helemaal compleet en in een nette staat. De donderdag avond het leder gereinigd met cleaner en conditioner daarna gister avond begonnen met het demonteren van het zwarte interieur en toen de kans er was om de wagen ook eens onder het tapijt schoon te maken heb ik dit ook maar meteen gedaan. Tijdens het schoonmaken kwam ik deze duitse munt nog tegen. :mrgreen:

36928_7616.jpg


Gelukkig was ik vandaag vroeg klaar op school en heb ik geen tentamens meer dus leren hoefde ook niet meer wat dus resulteerde in een mooie vrije middag. Dus ik heb mijn kans gepakt en het interieur ingebouwd. Ik vind het eind resultaat alleen wel tegen vallen. Op de een of andere manier ben ik er niet zo heel enthousiast over.. Waarschijnlijk gaat het er morgen dus weer uit en komt het zwarte er weer terug in. Dus bij deze, geinteresseerde in het creme leder mogen mij een PB sturen. ;)

Even goed toch wat foto's. :mrgreen:

P.S. let niet op de niet gemonteerde delen zoals, pookknop, kapjes, alle kofferbak delen en dergelijke. Die heb ik gewoon weg niet gemonteerd omdat ik eerst het resultaat in grote lijnen wou zien. ;)

36935_7616.jpg


36938_7616.jpg


36937_7616.jpg


36936_7616.jpg


36931_7616.jpg


36932_7616.jpg
 
Jammer dat je er zelf niet tevreden mee bent! Vind het erg mooi staan, vooral met de zwarte buitenkant. Wat staat je niet aan dan?
 
vind het toch ook een beetje tegenvallen.
Ik vind het bij niet veel auto's mooi, maar dit is puur persoonlijke smaak mijn gedacht x-]
wacht nog een paar weken af en laat het efkens bezinken zou ik zo zeggen
 
Heel mooi geworden maar vanuit de oude doos herinner ik mij dat bij een bruin/beige interieur ook een dashboard in dezelfde kleur hoort.
Ik vind het echt super en hoop stilletjes dat je na het behalen van je rijbewijs je er nog net zo veel vol in blijft houden, want volgens mij heb je er inmiddels
al aardig wat knaken ingepompt.
Maar als hij uiteindelijk toch tegenvalt zal ik je even mijn telefoonnummer geven in het geval je er vanaf wilt..... :-"
Denk er aan.... ik ben de eerste....
Nee hoor, geintje, heel veel plezier met die toffe car en probeer tevreden te zijn met wat je hebt. Het is uiteindelijk gewoon een auto......
 
Paulus de Boskabouter zei:
Jammer dat je er zelf niet tevreden mee bent! Vind het erg mooi staan, vooral met de zwarte buitenkant. Wat staat je niet aan dan?

De combinatie van het lichte interieur en de donkere lak vind ik niet echt uitpakken zoals ik het me ingebeeld had.

Sweeterlake zei:
Heel mooi geworden maar vanuit de oude doos herinner ik mij dat bij een bruin/beige interieur ook een dashboard in dezelfde kleur hoort.
Ik vind het echt super en hoop stilletjes dat je na het behalen van je rijbewijs je er nog net zo veel vol in blijft houden, want volgens mij heb je er inmiddels
al aardig wat knaken ingepompt.
Maar als hij uiteindelijk toch tegenvalt zal ik je even mijn telefoonnummer geven in het geval je er vanaf wilt..... :-"
Denk er aan.... ik ben de eerste....
Nee hoor, geintje, heel veel plezier met die toffe car en probeer tevreden te zijn met wat je hebt. Het is uiteindelijk gewoon een auto......

Een dashboard in de zelfde kleur is standaard nooit geleverd. Dit is namelijk zwart gebleven aangezien de lichte kleur anders gaat reflecteren in de voorruit. En ik pomp er aardig wat geld in ja. Maar het is me het allemaal dubbel en dwars waard. Het enigste waar ik me bij veel uitgaves een beetje zorgen om maak is of andere mensen ook voorzichtig zullen zijn voor mijn wagen. Ik wil hem straks namelijk toch gewoon vaak gaan gebruiken als normale auto. Een 2e auto er bij is namelijk niet te veroorloven. Maar dat spreekt hopelijk voor zich. :p

Bedankt in ieder geval voor de reacties maar weer jongens!
 
Dennis-VR6 zei:
Het enigste waar ik me bij veel uitgaves een beetje zorgen om maak is of andere mensen ook voorzichtig zullen zijn voor mijn wagen. Ik wil hem straks namelijk toch gewoon vaak gaan gebruiken als normale auto. Een 2e auto er bij is namelijk niet te veroorloven. Maar dat spreekt hopelijk voor zich. :p

Bedankt in ieder geval voor de reacties maar weer jongens!

ik ken dat , maar dat betekend dat je straks achteraan op parkeerplaatsen dubbel geparkeerd staat :p
 
Desnoods maar wat verder lopen. Of met de auto van mijn pa en ma gaan. Ik heb namelijk echt geen zin in deukjes in mijn deur van openslaande deuren. Die had de wagen bij aanschaf namelijk al 2 en die heb ik er direct uit laten halen.
 
mooie corrado. heb je nog nooit zien rijden in de regio van Venlo

het zwarte interieur staat ook mooier,het past meer bij de rest van het interieur dat ook zwart is.

nu steken o.a de deurgrepen erg af e.d
maar dat is mijn mening

heb zelf ook creme leer in mn mitsu:-"
 
Toch is die beige kleur wel weer heel actueel zie bijgaande foto van het interieur van de nieuwe Jetta.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ik heb het idee dat een tint donkerder mooier had gestaan maar blijft moeilijk in te schatten.
 
Bedankt jongens! En Nick, ik heb ook nog geen rijbewijs dus je zult mij nog niet zien rijden. Ik ben vandaag wel achttien geworden dus het rijbewijs komt dichterbij. :D

Vandaag ook even een paar winter foto's gemaakt. Kon het namelijk niet laten om de Corrado toch even na buiten te rijden. Hier van gaat ie ook niet roesten. Haha

37049_7616.jpg


37048_7616.jpg


37050_7616.jpg


37051_7616.jpg


Zoals je ziet zit het creme er ook nog in. Maar dat ben ik nu aan het demonteren. Het zwarte wil ik er toch echt weer in hebben. ;)

.. Binnenkort ook maar eens een polijst machine + Raffini pakket erbij bestellen. Even profiteren van de aanbiedingen. :D
 
Gefeliciteerd ! En nu maar gauw je roze papiertje halen, je kan volgens mij haast niet wachten? Althans als ik zo'n auto op jouw leeftijd had gehad..... :ja
 
:)^ paulus,wat betrefd een becker.De zou ik nemen als je een beetje oem wil blijven.Zal anders aan mn broertje vragen of hij er geen meer heeft liggen een orginele corrado radio