• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foam lance koppeling past niet

AxelMoerman

Detailing rookie
26 jul 2016
4
2
27
Hallo!

Ik heb gisteren de Monello Lancia Foam Kit for Nilfisk Alto gekocht op Carclean.com. (https://www.Carclean.com/product/Monello/Lancia_Foam_Kit_for_Nilfisk_Alto_LANCIAALT_102669)

Nu wil ik deze uitproberen op mijn Nilfisk C 130.2-8 PCAD (EU) hogedrukreiniger. (http://www.hogedrukreinigerexpert.b...sa&utm_medium=mail&utm_campaign=notspecified&)

Maar dan zie ik dat de koppeling van de schuimlans een klein beetje anders is dan de koppeling die past op mijn hogedrukreiniger, waardoor de schuimlans dus niet past op mijn hogedrukreiniger.

oieujs.jpg


26091m0.jpg


2z4iq9i.jpg


wtx4jq.jpg


Is hier wat aan te doen? Kan dit eventueel wat bijgewerkt (gefreesd) worden zodat hij dan wel past? Of bestaat hier een externe koppeling voor?

Met vriendelijke groeten

Axel
 
Als in hij gaat er niet eens in? Ik heb die van mij ook net binnen en heb een nilfisk c110.4-5 en moet wel wat kracht zetten om de foam lance er goed in te krijgen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Als in hij gaat er niet eens in? Ik heb die van mij ook net binnen en heb een nilfisk c110.4-5 en moet wel wat kracht zetten om de foam lance er goed in te krijgen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Hij gaat er in, maar eens hij er in zit dan moet je wat draaien zodat hij 'klikt' en vast blijft zitten. En als ik wil draaien lukt dit niet omdat dit blokkeert.
 
Probeer voorzichtig eens wat harder te trekken. Moest ik ook doen, toen kon ik pas draaien. Owja, de boel niet slopen he :)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Volgens mij probeer jij deze in de verlengde spuitlans te stoppen waar die kleine accessoires in gaan maar heb je al geprobeerd de verlengde lans eraf te halen en de Lancia Foam direct op het pistool te koppelen?
 
Volgens mij probeer jij deze in de verlengde spuitlans te stoppen waar die kleine accessoires in gaan maar heb je al geprobeerd de verlengde lans eraf te halen en de Lancia Foam direct op het pistool te koppelen?

Die verlengde lans is die zwarte lans op de foto's. Ik heb geprobeerd om de Lancia Foam direct op het pistool te koppelen, ja. Ik heb het ook al redelijk hard en met wat kracht geprobeerd, maar het lukt niet om te draaien helaas...
 
En vandaag heb ik exact hetzelfde aan de hand. Zucht.....net een weekje verlof om te cleanen en te detaillen :confused:

En zo te zien hebben ze jouw pakketje lekker naar mijn doorgestuurd. zie marks aan de rechterkant:mad:
+ schuin streepje in het midden, toeval, nope
jouw pic
jouw foto.jpg


mijn pic
mijn foto.jpg
 
Laatst bewerkt: