• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foam Sprayer van Meg´s

LB

Detailing guru
Tester of Bling
4 jan 2009
1.815
123
48
Wil volgende week een bestelling bij CC plaatsen. Ik ben voornemens ook twee foam sprayers van Meguiars te bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee? Werken deze goed?

https://www.Carclean.com/product/Meguiars_Professional/Foaming_Sprayer_D110813_100636

Ik verwacht dat de werking van APC toeneemt doordat het opgebracht wordt als een foam. Klopt deze redenatie, iemand ervaring mee?
 
klopt, staat zelf op de aanwijzing van meg's apc.
gewoon sprayen kan ook afhankelijk van wat je schoonmaken wil.
op een vlek is het schuimen 'beter', voor een complete stoelzitting en op kunststoffen kun je net zo goed een gewone sprayer gebruiken
 
Redanatie klopt.
De groende APC schuimt sowieso al meer dan de oranje APC+
Dan is het uiteraard ook nog die van PB welk weer sterker is ( maar dat allemaal ter zijde )
 
Was van plan twee foam spayers te bestellen, maar kan denk ik beter een gewone sprayer en een foam sprayer bestellen. Begrijp dat de foam sprayer niet altijd een betere oplossing is.
 
Er komt inderdaad goede foam uit, voor wielkasten en motorruimte ideaal. Voor interieur niet zo handig, het komt er met een aardige snelheid uit en dan komt zit het overal behalve waar je het wilt ;)
 
Verwacht nu toch wel een enorme straal met foam. Kan ik het zien als vervanger voor een foam lans? :D
 
mk-us zei:
De groende APC schuimt sowieso al meer dan de oranje APC+

Dat is ook specifiek de bedoeling van APC+ dat het minder schuimt. Wil je dus schuim, dan pak je dus niet die versie.
 
Ik heb de groene reguliere APC van Meg´s. Dus geschikt voor extra schuim.
 
Eens met Dibbuz!

Schuim komt er zeker uit , maar niet echt waar jij het schuim wil LOL
De straal is vrij krachtig en wat ongecontroleerd...
 
LB zei:
Kan ik het zien als vervanger voor een foam lans? :D

Misschien wel. Koop je er 2 en met een hoop 2handig gespray zit je auto goed onder het schuim.. :-b (geen ervaring ermee trouwens, maar je weet maar nooit?)