• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

foam ( voorlopig niet tevreden van Artico Magico Snow Foam )

Koop inderdaad de monello lans. had ook eerst zo'n karcher foamlans op mijn K2. Met welk product dan ook bleef ik dezelde waterachtig schuim krijgen. Over een maand of 3 die van monello aangeschaft en man wat een verschil. Smijt maar vlug die karcher foamlans langs de kant ;)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Bojan, even om teleurstelling te voorkomen in de foamlaag met een Monello foamlans. Je hebt max. 110 bar volgens karcher, apparaat is 3 jaar oud, geef dit aan bij een eventuele bestelling. Kan zijn dat ze een aanpassing doen om jouw de foamlans goed te laten werken met jouw type karcher.
 
Ok , bedankt allemaal voor de reacties.( Blinque : even mailtje sturen nr carclean , thnx voor tip )
 
En zo hoort een Monello - Lancia Foam Kit for Karcher uit te zien en het schuim.


102668.jpg


conv_1320.jpg

conv_1321.jpg


Gr Fai
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@bojan
Hoe is het nog gekomen met het foamverhaal?
Ik heb EXACT dezelfde Karcher, de 2.91 en ik wil ook een foam gun halen van monello maar ik wil eerst iemand zien die daar een mooie laag schuim mee kan aanbrengen.
Ik weet het, of je schuim nu superdik is of niet maakt niet uit voor de 'poetswerking' maar toch :-"

Keep me posted ;)
 
Ik weet niet of het aan mij ligt... Of dat m'n HD te weinig power heeft ofzo... Maar dit is de maximale dikte schuim wat ik uit m'n foam Lance krijg!

C4F9968E-6794-43F7-82E8-97E8336173B4_zpsat8thha9.jpg


ik heb een karcher k2 met monello foam lance!
 
Zo dik wordt de Artico Magico bij mij ook (de stelkraan is helemaal dichtgedraaid), en met Magifoam krijg ik een veel dikkere schuimlaag. Persoonlijk vind ik het geen probleem, omdat ze evengoed schoonmaken, en je geen last hebt van dik schuim wat er een paar uur later nog ligt.