• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

foam ( voorlopig niet tevreden van Artico Magico Snow Foam )

Is je HD Zluytr.

dat had ik ook ik dacht de Foam Lance stuk was maar dat was het toch niet zo en toen heb ik een ander HD geprobeerd toen :-& veel dikkere schuimlaag & dik schuim wat er een paar uur later nog op straat:scream: en nog heel stuk open gedraaid of helemaal dicht gedraaid was net scheer schuim:D.

Gr Fai
 
Zou hij dat toch de licht zijn?

is ook een vrij goedkope versie van karcher...

Maar verder is hij om de auto te wassen perfect!
 
Ik had een tijdje geleden ook de monello foam lance aangeschaft samen met artico magico snowfoam. Dit alles gebruikte ik i.c.m een nieuwe Nilfisk E140. Maar wat ik ook probeerde het schuim liep er zo vanaf. Door de goede service van Carclean heb ik de foamlance kunnen retouneren omdat ik er niet tevreden over was. Toen heb ik na eerst getest te hebben met mijn HD-reiniger, een Heavy Duty foam lance gekocht (achteraf gezien lijkt deze op de kleur na erg veel op die van monello). Deze werkt met bijvoorbeeld CG honey dew perfect met een 1:10 verhouding, mooi schuim. Toen heb ik nogmaals artico magico gebruikt. Maar ook hier blijf het schuim erg dun bij 1:10, wel al iets beter dan eerst. Dus wat ik wil zeggen probeer ook eens een andere foam. Kan voor jou configuratie zomaar zijn dat artico magico niet de geschikte foam is.
 
bojan;n412302 zei:
@ juffert thnx vr reactie , dan zal het waarschijnlijk aan mijn nietfoamgun liggen iets moet de oorzaak zijn hé ( van het minder werken ).
Ik zou dan wel eens zo een foamgun "in 't echt " willen zien werken.
Iemand in de buurt van Maldegem (B) die een goede foamgun heeft.


Mocht je nog een keer in nederland zijn mag je bij mij wele een keer komen proberen. ben van omgeving goes(NL) Niet super dichtbij maar je weet het maar nooit natuurlijk ;)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Intussen al een oplossing gevonden Bojan? Anders, ik heb hier in Galmaarden heel goede resultaten met Artico Magico, kom maar eens kijken als je wil (na pm). Heb wel gemerkt dat ik een veel mooiere schuimlaag krijg met mijn nieuwe Nilfisk HD dan met mijn oude Kärcher.
 
Beste mensen,


Ik heb een foamlans van karcher en krijg idd ook een erg waterachtig schuim wat niet echt lang blijft zitten.
Nu gebruik ik de Bilt-Hamber foam icm de lans van karcher, maar als ik nu de molens foam bestel kan ik er dan beter de monello lans bij kopen om een dikke laag schuim te krijgen?
En moet deze dan ook aangepast worden door te boren in de lans?

Groeten danny
 
Laatst bewerkt door een moderator: