• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Full Detail] Opel Insignia OPC - Wit

Ik heb hier echt van genoten! Prachtige detail. Respect, hier voel ik mij echt een groentje bij! De kwaliteit van de foto's zijn ook echt prachtig.
 
Ik heb niets met opel maar voor deze maak ik een uitzondering..... wel een lekkere bak zeg !

Mooie detail, en iron X op een witte auto is echt leuk ! Werkt super
 
Typend vanuit mijn 1e verdieping etagewoning, afvragend hoe ik water en stroom beneden krijg voor mijn onderhoud, ben ik een heel heel klein beetje jaloers op jullie workshop o:)
 
aangezien ik nog geen review zie van de CQuartz stel ik mijn vraag maar hier, hoe zit het nou precies als de sealant aangebracht is? Moet er daarna perse een wax/sealant overheen, kan de auto gewoon een week lang buiten staan? Moet je juist niet waxen omdat CQuartz en vet niet goed samengaan? Wat is het beste zodat de CQuartz perfect uit kan harden en wat moet je zeker niet doen als het erop zit? Hoe zit het bv ook met lime prime? aanbrengen meteen na de CQuartz of pas na een week?
 
Iron-X is dat ook te gebruiken op de donkere lakken... of kan het gewoon gebruikt worden op alle lakken?
 
Op de foto's van de spotrepair van de kofferdeksel zie ik een deel van de kentekenplaathouder met een witte bies.
Lijkt er op dat het witte gedeelte niet erg schoon is...
Misschien even onthouden Tim voor het nu aan te kondigen Functioneringsgesprek...}:)w

Op de foto van het roterend polijsten met de Flex wordt gebruik gemaakt van een oranje pad.
Wat voor een merk/type pad is dit?

Schitterend mooie detail en mooie wagen.
 
Update sinds de behandeling, de sheeting van C-Quartz is nog steeds geweldig!.
Let op de voorbumper die vervangen is en totaal geen sheeting heeft.
 
Af en toe is er Reload overheen gegaan maar dat was al even niet gebeurd.
De bumper zat er al even op (paar maanden) en daar is ook Reload overheen gegaan maar daar was niet veel meer van te merken.
 
Hey Dennis....

Zag op de foto's waar je met c-quartz bezig bent dat je een brede spons hebt.....
Nu was dat al een tijdje geleden......

Maar werkt het nieuwe smalle sponsje prettiger?

Lijkt me dat je met dat brede sponsje meer meters kan maken...
Wat met de nieuwe versie van c-quartz erg belangrijk is zoals je zelf zei.....

D.