• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glansrijk de winter in, Golf mk4 Fire & Ice

Whaauw !!! Dit is mooi om zien én lezen.
Morgen mijn eerste auto doen, hier heb ik weer wat van opgestoken. Bedankt !
 
Minieken zei:
Whaauw !!! Dit is mooi om zien én lezen.
Morgen mijn eerste auto doen, hier heb ik weer wat van opgestoken. Bedankt !

suc6 morgen ...ge gaat dat goe doen (wat je ook doet, verbeteren zal hij zeker !):)^
 
mooie write up weer !!
top resultaat ook :cool:

waarom gebruik je APC Plus in je foammix, en niet de gewone APC (Desnoods van PB, die is sterker):schaam
 
Indien de reguliere APC en dan nét even iets teveel .... schuim uit alle kieren van je extractor tevoorschijn, de +versie is dan wat veiliger
( maar dan kruip ik even in het hoofd van Havanna )
 
Mooi resultaat! Ik stond wel even te kijken dat je meteen van het schaap naar de lichtgroen bent gegaan, ik had niet verwacht dat dat kon werken maar aan de foto's te zien wil dat in dit geval perfect! Misschien is de "Fire & Ice" lak niet zo hard als de VAG lakken, dat zou het kunnen verklaren. Gezien de readings is de auto namelijk helemaal overgespoten.
 
Dibbuz zei:
ik vind het een goed idee, een paneel vinden is echter minder makkelijk. We hebben hier uiteraard de testpanelen maar of er een plaat de hele winter gebruikt mag worden moet ik even voor lobbyen ;)
We hebben ook testpanelen maar die hebben we nodig voor de clinics.

haha jullie mogen mijn blauwe 308 er wel voor gebruiken hoor
moeten jullie hem wel gelijk hellemaal doen

zeer fraaie writeup en fotoshoot zeer mooie kleur voor een golf
 
de velgen en de banden vind ik toch wel een van de betere die ik al gezien heb! :)^ :)^
knap werk geleverd, hoeveel uur heb je hier aan gewerkt als ik vragen mag?

groeten
Fred
 
Erg mooi gedaan Patrick!

De kleurencombi (paars met beige leer), de velgen en de dakspoiler staan de auto erg goed, ook voor een model dat inmiddels alweer 12 jaar oud is (het model, niet de auto). De voorbumper is het waard om overgespoten te worden vanwege de schade onder de grill.
 
fredgenot zei:
:)^ :)^
knap werk geleverd, hoeveel uur heb je hier aan gewerkt als ik vragen mag?

Alleen de wielen? Half uur denk ik :weetniet De hele auto, een volle dag.
Arfman zei:
Mooi resultaat! Ik stond wel even te kijken dat je meteen van het schaap naar de lichtgroen bent gegaan...

Idem, logischer wijze zou wit bijvoorbeeld een goede tussenstap zijn, maar groen liet de lichte marring en hologrammen direct verdwijnen.
 
gerard_nl zei:
fraaie kleur wel !
dikke shine weer :)^

volgens mij is de fire and ice kleur wel nooit origineel op de mk4 modellen geleverd :s


Klopt inderdaad, alleen op een Golf 2 en daarbij was ook een bijpassend blauw/paars interieur.. Maar was wel ongeveer dezelfde kleur paars.

@TS, Knap staaltje werk en zeker knappe Golf :)^