• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy gesloten: AluTech NTSR 20 Extractor (nat/droog zuiger) van € 195,- voor € 135,-.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm, ik zit al een week lang te twijfelen.
Denk zojuist: ach, laat ik maar eens gek doen en die extractor bestellen. Een fractie te laat dus.... :|
Volgende keer beter.
 
Jammer, Remco.
Maar toch 'om' voor wat betreft de extractor?

Anders is er inmiddels genoeg volk hier waarvan je wel een extractor kan gebruiken. Ik kan hem desnoods weleens meenemen naar een meeting ofzo.
 
Ach, had ik maar eerder moeten beslissen hé?
Tis niet dat ik vandaag het topic voor het eerst zag... ;)

Het is niet veel geld en ik heb bijv. ook 2 stoffen banken die ik zo zou kunnen reinigen.
Maar het is geen ramp als ik niet meer met deze group buy mee kan doen hoor, volgende keer beter!
 
Soepergrover zei:
En wat vindt je aanstaande halve trouwboek van de aanschaf?
Heb je al op de bank mogen slapen? Kun je gelijk voor de DAP gaan.]d~^


Ssssst, die weet het nog niet.


@Tim kan ik hem niet laten staan tot na de huwelijksreis 16-08 (kan ze iig niet meer van me af:D )
 
Chris1962 zei:
Kan ik de extractor trouwens ook op alcantara gebruiken ?


ik heb ergens gelezen dat sonax daar een heel fijn spulletje voor heeft:D :D

Tim zei:
Theoretisch kan het wel, maar ik zou er erg voorzichtig mee zijn.

@bassochist: we hopen binnen een week!

mooi, ik heb me eigen voor volgende week ook nog ziek gemeld (was opdracht van de chirurg) dus dan hoop ik dat ik 'm volgende week kan komen halen.
 
EEEEEKKK:eyes: De Sonax-saga, laten we dat a.u.b. nooit maar dan ook echt noooooooit meer mee mogen maken zeg!
 
Zojuist besteld en betaald, natuurlijk nog wat andere spulletjes meebesteld :D.
Had het al eerder willen doen, maar moest plotseling een nachtje in het ziekenhuis blijven. De oorzaak heeft met het poetsen te maken, het wordt steeds gekker. Had nl een onsteking achter mijn schouderblad als gevolg van een overbelaste schouderspier.
 
Binnetie zei:
Zojuist besteld en betaald, natuurlijk nog wat andere spulletjes meebesteld :D.
Had het al eerder willen doen, maar moest plotseling een nachtje in het ziekenhuis blijven. De oorzaak heeft met het poetsen te maken, het wordt steeds gekker. Had nl een onsteking achter mijn schouderblad als gevolg van een overbelaste schouderspier.


Pff moet niet gekker worden, erger geworden door het poetsen 8-())

Maar dan moet Cees ook uit gaan kijken met wat ie zegt bij workshops.. Hij bleef er maar op hameren dat je vanuit de schouder moest bewegen enzo (Workshop III-bezoekers weten waar ik het over heb! :D )

Sterkte ermee in ieder geval!


Ontopic:
Valt me nog enigzins mee met levertijd! Dan kan ik 'm in de vakantie mooi gaan uittesten op genoeg auto's hiero!
 
Ik ga bestellen en betalen
Maar tim bij mij gaat het iets langer duren he.
Betalingen naar het buiteland duren altijd 3 dagen dus.
Maar als ik hiermee kan helpen met plezier.

Even ook nog een vraagje.
Het reiningsmiddel dat erbij zit welke is deze.
Als het op is welke kan je dan ervoor in de plaats gebruiken?
Kwestie van verdunnen hoe moet men deze dan berekenen.
Ja sorry mensen denk dat ik hiervoor nog een groentje ben.
 
Al-X zei:
Pff moet niet gekker worden, erger geworden door het poetsen 8-())

Maar dan moet Cees ook uit gaan kijken met wat ie zegt bij workshops.. Hij bleef er maar op hameren dat je vanuit de schouder moest bewegen enzo (Workshop III-bezoekers weten waar ik het over heb! :D )

Sterkte ermee in ieder geval!


Ontopic:
Valt me nog enigzins mee met levertijd! Dan kan ik 'm in de vakantie mooi gaan uittesten op genoeg auto's hiero!
Het heeft ook te maken met de aandoening die ik heb, een soort van reuma (om het eenvoudig te houden). Ze gaven aan dit niet zomaar weer te doen of om het te laten doen. Met laten doen kan ik me maar 1 ding bedenken... een DAP500 kopen ;), maar goed dat is weer een rib uit mn lijf. Misschien dat ik het via de gemeente kan krijgen alszijnde 'medisch advies'. Erg jammer hoor dat je je hobby dan anders in moet delen (verspreiden over een hele week en dan hopen dat de auto tussentijds niet vies wordt).
 
vandaag besteld en betaald (I-deal)
Hopelijk kan ik snel naar Bergschenhoek om hem op te halen, de voorpret is begonnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.