• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

hier extra foto's van Gyeon

BZgxewOCcAAhTwh.jpg


BZbL3n2CMAAVTF9.jpg
 
ja ben er ook benieuwd naar. wel spijtig dat er weer niet meer info over is ivm het doel voor het product
google al eens doorpluist maar negatief. weet Tim niet iets meer ;) plaise ;)LOL
 
Bathe + lijkt me gewoon een shampoo met wax/sealant toevoeging, de can coat meer richting Gtechniq EXO..?
 
ivo's;346743 zei:
Bathe + lijkt me gewoon een shampoo met wax/sealant toevoeging, de can coat meer richting Gtechniq EXO..?

Maar waarom ligt hij dan op een suede MF doek? ;) Heb je toch niet nodig voor shampoo zou ik zeggen..
 
Omdat je anders de lak weer beschadigd met enkel een fles op de lak. Dat zou iedereen toch moeten weten ondertussen. ;)
 
Helemaal mee eens.. Maar wat ik probeerde te zeggen, waarom zou je hem dan niet op een normale MF doek of misschien een wash-mitt leggen en specifiek op een suede doekje? ;)
 
Omdat Gyeon geen eigen microfiber doeken heeft? Washmitt is te dik en geeft dan niet die mooie reflectie van het flesje ;)
Vandaag de Q2 View aangebracht. De Cleanse was een redelijk karwei om uit te poetsen. In de beschrijving stond een "damp cloth" dus na de doek wat vochtig gemaakt te hebben ging dit al een stuk gemakkelijker.
Hierna de Repel aangebracht met de microsuede op het bijgeleverd sponsje. Aanbrengen ging uiteraard gemakkelijk, maar mogelijk dat ik iets te lang heb gewacht met uitpoetsen want dit was erg arbeidsintensief.
Ik weet ook niet of er ergens gebruikstemperaturen te vinden zijn, aangezien het vandaag nogal fris was...
 
Eigenlijk is het te koud om coatings aan te brengen. Dat geldt voor zowel Gyeon als Nanolex.
 
DivingDisaster;346790 zei:
Omdat Gyeon geen eigen microfiber doeken heeft? Washmitt is te dik en geeft dan niet die mooie reflectie van het flesje ;)
Vandaag de Q2 View aangebracht. De Cleanse was een redelijk karwei om uit te poetsen. In de beschrijving stond een "damp cloth" dus na de doek wat vochtig gemaakt te hebben ging dit al een stuk gemakkelijker.
Hierna de Repel aangebracht met de microsuede op het bijgeleverd sponsje. Aanbrengen ging uiteraard gemakkelijk, maar mogelijk dat ik iets te lang heb gewacht met uitpoetsen want dit was erg arbeidsintensief.
Ik weet ook niet of er ergens gebruikstemperaturen te vinden zijn, aangezien het vandaag nogal fris was...

Hmmm, die aanname klinkt behoorlijk logisch. :)^
 
zijn er eigenlijk al datums bekent wanneer we deze nieuwe producten van gyeon mogen verwachten in de shop, want heb hier weer een winkelkarreke vol zitten om u tegen te zeggen