• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GYEON SHOW 2020 3 t/m 5 november

@Ric325i : ik kan mis zijn in mijn manier van denken, maar veel mensen ervaren problemen met het aanbrengen van Cure in pure vorm. Denk maar aan de strepen die het achterlaat.
Dit is volgens mij een beetje een “light - versie”. Een logische stap in het proces denk ik dan...

Ik kan er ook volledig naast zitten! Mss is het een volledig nieuw product met een compleet andere samenstelling!?
 
Ik heb alvast het volgende op mijn lijstje gezet, is er al een ETA?
Gyeon Q² QuickView
Gyeon Q² Ceramic Detailer
Gyeon Q²M Iron Wheel Cleaner
Gyeon Q²M Tire Brush
Gyeon Q²M InteriorDetailer
Gyeon Q²M Tire applicator
 
image.jpg

nu ga ik morgen Cancoat aanbrengen maar twijfel of ik dat grote ding ga gebruiken (ik MOEST em hebben) of toch de “normale” applicator. Ik vraag me af of ik niet veel coating verspil met de grotere variant bv. Ben benieuwd naar de meningen.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    270,3 KB · Weergaven: 55
Ik zou lekker die normale variant gebruiken Ric. Lijkt me ook totaal niet fijn werken met zo'n grote applicator.
 
Ik heb de grote gebruikt. Gaat sneller en je hebt meer grip op de applicator. Ik stuntel te veel met die kleine, en dat lapje gaat steeds scheef zitten. Je kunt in de kanten een snede maken (om het doekje in te duwen) maar ik vind het toch een gepruts.
Pas op, ik doe dat enkel bij Can Coat. Bij andere coatings gebruik ik de kleine.
Ik ben benieuw wat je uiteindelijk hebt gekozen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb uiteindelijk toch voor de kleine gekozen ,bevalt me op zich goed. Wie weet probeer ik die grote ook nog eens maar met de kleine variant kun je de kleinere hoekjes wat makkelijker doen dacht ik.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en RoyR
Ja begrijp het. Met de spuitkop kun je de Can Coat goed aanbrengen op de applicator daarom de grote voor mij.
 
Die grote is misschien makkelijk voor busjes/vrachtwagens, maar heb bij de normale applicator niet het idee dat een veel grotere makkelijker zou werken. Ik heb meer het idee dat bij een grotere applicator er meer cancoat in het doekje/applicator blijft zitten dan bij de kleine.
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i en RoyR
Ja begrijp het. Met de spuitkop kun je de Can Coat goed aanbrengen op de applicator daarom de grote voor mij.
Ook die keuze snap ik en het is ook een goed argument het komt neer op de omstandigheden/type auto en voorkeur denk ik.
 
Ik gebruik een plastic pipet om op het kleine doekje de Cancoat of welke andere coating aan te brengen.
 

Bijlagen

  • 49CCEF13-61F2-4F7A-8DA6-F059C68F28E0.jpeg
    49CCEF13-61F2-4F7A-8DA6-F059C68F28E0.jpeg
    21,8 KB · Weergaven: 79
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik heb een jaar of 3 geleden eens van die losse flesjes besteld. 30ml. Dan heb je zeg maar Cancoat, maar dan in een One flesje.
Ook met wat dopjes erbij. Ideaal!
 
  • Leuk
Reactions: schaef