• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Haakse slijper als poetsmachine

starsky87

Detailing rookie
2 jan 2014
16
0
Ik ben op zoek naar een machine die meer kan dan alleen polijsten. Nu heb ik gelezen hier op het forum dat er schuurmachines zijn die je ook kunt gebruiken voor polijsten maar ik vroeg me af of er ook haakse slijpers zijn die dit kunnen. Vanwaar de vraag, een schuurmachine heb ik al en een haakse slijper nog niet.
Veel informatie kon ik hier ook niet over vinden.

Zou iemand hier iets meer over kunnen vertellen?
 
Maar ik zou liever ook niet een machine voor schuren/ slijpen en polijsten gebruiken, in verband met resten die toch altijd achterblijven. Als ik jou was zou ik toch voor een DAP900 gaan, naar mijn mening is dat echt €155,- goed besteed als je de auto netjes wilt houden.
 
Oke, thanks voor de antwoorden!

Qua kosten weegt een andere schuurmachine ook niet op, dus het word dan toch een DAP
 
Nee dat word me te duur, dan ben ik veel goedkoper uit met een losse poetsmachine.

Wel bedankt voor het meedenken!