• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Haar en/of pluis van cabriodak verwijderen?

Bento

Detailing addict
9 sep 2015
9
60
Ik rij nu al maanden met deze meuk op m'n dak en krijg het er niet af. Ook nog geprobeerd met een speciaal borsteltje om kattenhaar van je bank bijvoorbeeld te krijgen maar dat had ook geen effect.

Tips? Ik heb ook echt geen idee wat het precies is. Lijken haartjes maar er zit ook andere troep in.
IMG_2233.jpeg
IMG_2234.jpeg
IMG_2231.jpeg
IMG_2232.jpeg
 
als ik dit soort rotzooi in de bekleding heb pak ik de Pennello Doppio paardenhaarbrorstel, en meestal blijft daar vervuiling best goed in zitten.
anders bezigheidsterapie en een pincet....
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik zal eens zo'n borsteltje bestellen. Een pincet kan mijn ADHD brein niet aan :joy: Mocht dit niet lukken dan breng ik de auto in het voorjaar wel naar een detailer denk ik.
 
Ik gebruikte wel een kledingroller van de Blokker. Ik ging toch wel snel door de tape heen. Daarna die bruine verpakkingstape om mn hand(schoen) gewikkeld met de plakzijde naar buiten toe. Dat gaat echt flitsend!

De Hammerhead van Buff Brite bevalt mij ook prima