• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Handmatig Poorboys World Professional Polish

Arjan Verkade

Detailing chief
16 jun 2009
319
85
Ik zat hier nog even te lezen, maar het werd me nog niet helemaal duidelijk of PB Professional Polish nu ook geschikt is om handmatig aan te brengen.

Ik wil deze namelijk gaan gebruiken als vervangen van megs step 1, die ik ook gewoon handmatig aanbreng.
 
Thanks! :)^

1 van de voordelen vind ik al dat PB spullen beter in de zon zouden moeten werken dan die van megs doen.
Als moet ik zeggen dat als het echt heet is het ook allemaal wat minder werkt...
 
Ja, hier ook een positief bericht van PB polish. Prima spul, makkelijk mee te werken!
 
Als je de https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Polish_with_100__Carnauba_wax_473ml_PB-PWC16_100725polish machinaal wilt aanbrengen met een DAP500, dan is het mij niet duidelijk of je na het inwerken van het product de polish moet laten drogen of gelijk moet poetsen met de DAP.

Ik neem aan zwarte pad en dan inwerken, en dan :weetniet

:roll laten drogen? of verder gaan in stand 4, 5 of 6?
 
Op de DAP-pad doen ( 4 erwtjes ), paar keer met de pad even op de lak drukken zodat je een afdrukje ziet ( niet hard dus ), standje 1 aanzetten, uitwrijven op stand 1,
doorschakelen naar stand 5 en je serie maken.
Daarna afnemen met een MF en gluren maar.
 
Misschien :schaam een domme vraag, maar wanneer zie je of voel je dat je klaar bent............. dat je moet stoppen. Na het opschakelen naar 5 is het dan 1 pass of doorgaan tot het product weg is?