• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HD Car Care?

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Tim....

Zie HD Car Care in het overzichtslijstje staan,.ie er iets wat je ons nog moet vertellen?:roll
 
Met nog niks erbij ;)

In elk geval, heeft er iemand nog wat te vertellen over dit merk.

Ik zie bv de interior en de exterior 'pads', maar die al in andere merken ook al gezien.
Hoe is HD kwalitatief, nog ergens mee te vergelijken ?
 
Meestal ben ik te laat met het bijwerken van het merkenoverzicht, maar ditmaal was ik te vroeg geloof ik :D
 
Tja Bert, als je niks anders te doen ad de laatste tijd dan had je over de knie gegaan, nu is het je volledig vergeven.
( we houden het maar op de diagnose 'KPN-stress' ]d~^ )
 
Zijn er al peoples hier die ervaring hebben met diverse HD Car Care producten?
Ik hoor nog erg weinig over dit merk, zelf een tijdje geleden een Micro Polish doek cadeau gekregen, maar nog niet
kunnen uittesten.

Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar de POXY
 
Die micro polish doek heb ik ook als kadootje gekregen,

ik gebruik het voor mijn ramen en moet zeggen dat het een goede doek is voor de ramen.
 
Ik heb de HD uno Klik met de HD Exterior Duopad Klik eigenlijk uit nieuwschierigheid gekocht omdat dit ook te gebruiken is met de hand, heb het getest op een Corsa C om lokale krasje te lijf te gaan op de motorkap.
En ik moet zeggen werkt top (ik heb totaal geen ervaring met polijst producten)! Zoals de fabrikant ook aangeeft, product that can be worked for long periods without drying (high open time)
dit is ook echt zo ik kon met een paar druppels op de pad echt zolang door blijven gaan.
Derna met een MF doek het residu weghalen en jahoor denk zo'n 80% van de krassen weg.
Enigste nadeel van het flesje die dop is zo naar, het is moeilijk om het product er goed gedoseerd uit te krijgen op een Poxy flesje moet dat hetzelfde zijn!

Ik ben eigenlijk ook reuze benieuwd hoe het product werkt met een DAP, HD geeft wel aan om hun pads uiteraard te gebruiken.

Tevens heb ik als :kado een fles HD Total Klik gehad bij een bestelling dit heb ik gebruikt op me velgen sprayen ff borstelen laten inweken en afspoelen en vuil is weg.
Tevens ook op een deur geprobeerd waar enorm veel teer aanslag op zat dit precies hetzelfde, sprayen laten inwerken en toen gewassen teer etc voor een 95% weg je ziet het vuil niet weglopen of dergelijke het lost op in het product.
Wat mij beide opviel van de HD total als ondergrond droog is dat het een glans geeft. Ik moet wel zeggen dat voor de prijs van dit product voor wat het doet, is ie stevig geprijst. :confused:

Ik ben zelf ook reuze benieuwd naar die Poxy eigenlijk!
 
Ja het gaat eruit, we hebben het voor scherpe prijzen neergezet. Producten zijn prima, maar zijn voor ons assortiment minder van toegevoegde waarde. We maken graag plaats voor andere toekomstige merken.
 
Iemand inmiddels al ervaring met machinale (rotary/dap) verwerking van de HD Uno?

Is het een medium of finish polish oid, heb geen idee waar ik deze moet inschalen, en wil hem best wel eens proberen.

HD Free heb ik ook nog staan, dat kan gebruikt worden als QD of kleivloeistof eventueel?