• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HD Car Care?

Ik heb hem gebruikt maar niet heel intensief,is volgens mijn een mooie finishing polish,maar moet hem nog maar eens wat uitvoeriger testen
 
mensen , heb hier zo'n flesje HD polish kadoo gekregen :party:

nu als leek in welke categorie valt dit flesje , is dit een cleaner ? zoals de mothers pre wax cleaner vb.

vond op de site ook dat je er glas en koplampen mee kan doen ?
 
Citaat;
HD UNO is a multi-surface auto polish that treats paint, clear plastic, glass and metal like magic. No longer is it necessary to treat each of these surfaces with a different product, or worse, multiple products for each surface. HD UNO is a state-of-the-art auto polish that removes surface damage and restores a high-gloss shine.
Einde citaat

Lijkt mij een product dat een cleaner bevat en als finish gebruikt kan worden (hand en machinaal)

Hans
 
Het is een chemische polish en met je polijstpad kan je de kracht instellen. Je kan het dus gebruiken als pre-wax cleaner, maar ook om swirls te verwijderen (in combinatie met een zwaardere pad). Vergelijk het een beetje met Professional Polish van Poorboy's World, of Power Polish van Mothers Wax.
 
Hey, zat net te koekeloeren bij mijn bestelde order en zag dat ik onderstaand product als :kado tje krijg:party: , mijn dank is weer groot richting CC:)^ .

Kan ik dit product vergelijken met spray and wipe? Heeft iemand ervaring met dit product?

HD Car Care FREE - Waterless Car Wash Lotion - concentraat 1:12