• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Help rare vlek op dashboard

iets geks proberen?? Dat wat er niet hoort, zit op kunststof? Pak eens een oude doek (die je toch wou weggooien) neem een flinke schep pindakaas (ja pindakaas!) en wrijf daar eens mee over de plek. Ik heb hiermee een rare plek op een kunststof bumper mee weggekregen zonder dat er een vage waas kwam. En als het lukt, willen wij het ook weten :)

Meen je dat nou serieus ? pindakaas

Je slaat de spijker op zijn kop, ik ben opgegroeid met pindakaas. Als iemand altijd pindakaas in huis heeft ben ik het.

Omdat je het zo vriendelijk vraag zal ik het proberen ik zal het morgen laten weten als het niet lukt helaas pindakaas
 
  • Leuk
Reactions: Ozy
zou je het evt. kunnen verwarmen met een haarfohn (oppasen dat je het niet op 1 plek blijft richten i.v.m. kunststof) en telkens een beetje met een doekje met APC weg proberen te vegen? Verwarmen, wegvegen, verwarmen, wegvegen.
(Pindakaas zou ik zeker proberen eerst). Wasbenzine weet ik niet... als dat een vage plek achterlaat krijgje het niet meer weg denk ik.
 
probeer nou eerst gewoon het 'overdressen' met dedicated dressing voor interieur, waarschijnlijk raken de poriën van het dashboard dan zó verzadigd dat alles wat er niet op/in hoort eraf te wrijven is...
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx