• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het beste product voor 2008 !

B.K.

Detailing rookie
26 mei 2008
3.822
0
Het jaar loopt op zijn einde en ook dit jaar hebben de meeste wel een aantal producten aangekocht...

Maar wat was voor jouw de beste aankoop van dit jaar..?

In mijn geval moet ik zeggen.. Dodo Juice Born To Be Mild.
Het is voor mij elke cent waard ,een fantastisch product waardoor wassen echt een plezier is ,ook al is het veel te koud buiten.
Ik heb al een hele reeks shampoo's gehad maar deze steekt er nek en schouders bovenuit.

Dus als je het nog niet hebt geprobeerd ,twijfel niet en bestel een fles..:party:
 
Bij mij is het niet echt enkel een product, maar meer de "overstap" van meguiar's naar Poorboy's World.

Gewoon prijsbewust, en mooie normale kleine flesjes met 473ml liter inhoudt :) En de werking er van welke dus niets uitmaakt in de zon of in de schaduw. Maar als ik zou moeten kiezen aan een product dan is het denk ik toch de eerste kennismaking, en dat was de Leather Stuff. :schaam
 
Ik zou ook gráág de DAP500 als hét product naar voren willen schuiven, maar ik heb hem nog niet kunnen gebruiken...:( maar als ik hier de verhalen lees....:)

Moeilijk kiezen, maar trim restorer is bij mij vooralsnog het product. Zulke mooie resultaten mee bereikt...en die geur....:heart_eyes:

B.K. zei:
Dus als je het nog niet hebt geprobeerd ,twijfel niet en bestel een fles..:party:

Als mijn Meg's shampoo op is, ga ik deze zeker proberen!...:)
 
poeh daar vraag je wat, dit jaar een hoop fijne producten leren kennen...

maar als ik moet kiezen wordt het de Natural look, of leather stuff, of de QD+ of de Black Hole, of de Natty's Blue... ik weet het niet... :s
 
Haha! Ik dacht ook al zo'n topic te starten. Bart was me voor. De beste aankoop van het jaar? Waarschijnlijk de auto zelf. Maar mbt tot detailingspullen staan er 2 hoog op de lijst:
- de kleiset: nooit gedacht dat de auto na wassen toch nog steeds vies kan zijn.
- de black hole: zien is geloven! :ja

De DAP moet ik nog proberen, hopelijk volgende week.... :party:
 
Ik ga het anders zeggen: ik zou nooit meer de ScratchX of de colorX kopen, beide aankopen van het eerste uur. Megs leather cleaner/conditioner heeft nog het voordeel van de twijfel, moeilijk om aan te brengen maar wel een mooi eindresultaat. Voor de rest geen miskleunen in mijn collectie dankzij het vele lezen op dit e.a. forums. Heb alleszins een lichte voorkeur naar de PoorBoys producten voor de toekomst.
 
Voor mij als beginnend detailer was de kennismaking met carclean een openbaring, ik kwam produkten tegen waar van ik nog nooit gehoord had...:-"

Eigenlijk ben ik heel tevreden over alle spullen die ik hier heb aangeschaft maar als ik een keuze moet maken dan springen voor mij de foamlans en Pete's 53 eruit. Begrijp niet hoe ik ooit zonder heb gekund ...
 
het product.... pfff
denk dat ik beter kan zeggen welk product niet, dat was de auto wassen naast de krasstraat
alles wat ik heb heb ik eigenlijk dit jaar gekocht

op scratch x en wat meg microvezel doeken na :grinning:
 
Collinite in zijn algemeenheid.

Hun bescheiden presentatie (mag je überhaupt van presentatie spreken??) staat in contrast met de uitstekende kwaliteit en mooie prijs.

In mijn ogen een topper.
 
beste product: poorboys trimrestorer

slechtste: galoon megs shampoo plus(1x gebruikt omdat er zoveel betere zijn)
 
Natural Look (Poorboy's World), meest opvallende effect, heerlijke geur, lange duurzaamheid, very peachy.