• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het beste product voor 2008 !

Ik twijfel al een tijdje over de Trim Restorer, maar als ik dit zo lees dan werkt het toch wel top :)^ Al vast op het verlanglijstje gezet...

Heb zelf niet al te veel aangeschaft dit jaar, maar van wat ik gebruikt heb is me opgevallen dat de klei nog zoveel vuil verwijderd en daarmee een topproduct is die niet mag ontbreken in de collectie! :party:
 
hardware: m'n foamgun en supasnowfoam! :party: :heart_eyes: :party: en m'n EZdetailbrush voor de wielen :cool: en m'n MiracleDryer droogdoek, en m'n mothers sheep washmitt, en....en....en....

software: blackhole en Pete's 53 wax (beiden verrassend mooi resulaat voor prima prijsjes)
 
Ik denk heel eenvoudig de overstap (dankzij Carclean) van Meg's naar Poorboy's.

Wat een geweldige productrange voor een betaalbare prijs! Resultaten zijn beduidend beter dan met Meg's.

en het echte product, ik denk op slag van het einde toch de DAP.

Tot nu toe één zondag mee gewerkt, maar ben echt al verzot op dat ding!
 
Leuk dat een heleboel mensen Poorboy's producten weten te waarderen en nu vaak verkiezen boven Meguiar's :ja Feit is gewoon dat het gelijk en soms beter is dan Meguiar's en 25% goedkoper is :party:
 
Voor mij de Swissvax Shield, heeft me echt verrast
had het niet verwacht.
In augustus aangebracht op de Golf 3 van m'n vrouw
en nu ( december) nog een mooie glans op de auto
 
Voor mij is het de DAP! Voorheen altijd met een veel te grote AEG excenter staat te kloten, blij dat ik mun DAPje nu heb!

Voor een product zou ik zeggen, Lime Prime en SN van Dodo! Lime prime reinigt heerlijk de lak, maakt hem superglad en laat een geweldige glans achter. Vervolgens Dodo erover en het plaatje is compleet!
 
Voor mij is het de Dodo Juice Fantastic Fur Buffing Cloth.

Ik vind de PB doeken al heerlijk zacht, maar de Dodo doek slaat werkelijk alles wat betreft zachtheid en aaibaarheid

:heart_eyes:
 
Beste product in rangorde:

1) het Carcleanforum ( de info dus, ook een product )
2) DAP ............
3) Kleikit .......... reeds genoemd, een openbaring
4) applicatorpads ( ik wist niet dat je zo zuinig met spul kon omgaan )
5) Black Hole
6) EXP Sealant

Overigens tot nu toe tevreden over alle producten die ik besteld heb.
Ook voor mij bleek CarClean een openbaring. Ik dacht, tot voor kort, dat commandant het best mogelijke was om een auto te laten glimmen. Ik dacht tevens dat machines waren voorbehouden aan ervaren mensen.

Juist door het bestuderen van het forum ontdekte ik vrij gemakkelijk wie de echte ervaren mensen zijn en welke producten zij zelf gebruiken. Bovendien is de "no nonsense" aanpak van Tim ook erg handig om snel tot een goede keuze te kunnen komen. De meerwaarde van de producten zit hem dus vooral in het forum zelf. Leonneke.
 
Voor mij ? De openbaring naar het cardetailen toe. Voor 1100,- euro spul gekocht bij car clean in 1,5 maand, allemaal verbeteringen. Carclean is voor mij het producht van het jaar. Misschien een nominatie voor de golden washmitt.:D
 
:D goeie: golden washmitt hahaha, bedankt voor de complimenten! Daar doen we het voor!
 
@Chost,
Met zo'n bedrag aan bestellingen in die tijd krijg ook jij een heipaal met je naam in de nieuwbouw van Carclean.
 
Met €1100 in anderhalve maand is er ook wel een openbaring in de portemonnaie verschenen..... :grinning:
Maareh .... dergelijk economie-stimulerende acties vragen natuurlijk wel om resultaten, dus kom maar op met de show offs! :grinning: ;)