• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Carclean.com forumleden smoelenboek: Hoe zie jij er uit?

Helemaal niet ! het is meer het opkijken van de hr. Corsawim naar de camera !!!!! DAT moet je met een rotary NOOIT doen....
(als ie draait....)
verder alles OK !
 
Hehe, zal dan ook maar eentje posten zeker ?

Dit ben ik op vakantie vorig jaar.

torla2009033.jpg
 
scenic zei:
Helemaal niet ! het is meer het opkijken van de hr. Corsawim naar de camera !!!!! DAT moet je met een rotary NOOIT doen....
(als ie draait....)
verder alles OK !


Ik heb m'n grenzen gesteld bij m'n dap. een rotary is niks voor mij. Maar je heb zeker gelijk!
 
Onderstaande foto is van mij, getekend gisteren tijdens het slotfeest van "De beste Karwei van 2010" wat gehouden werd in Urk.

De finalisten waren, Sneek, Joure en Veenendaal.

Venendaal was de nummer 1 dit jaar! Respectievelijk Joure nr2. En Sneek nr3.

Maar ze hebben het verdiend! En er werken ook hele mooie dames moet ik zeggen :schaam
 
Bij 1 van mijn grotere projecten bezig met motorwissel...
naamloos.jpg


Tijdens mooie visvakantie aan de Spaanse Ebro met een stel vrienden:
982425992_5_-7D7.jpg


Nu heb ik jullie wel genoeg van mijn virtuele 'schoonheid:-& ' aangedaan...
 
@ Lexusfreak idd , moet alleen nog een roze hebben dan is mijn verzameling kompleet . Heb je er soms geen liggen ? :D


@ Pastra-V6 mooie meerval . 8-())
 
Vooruit dan, this is me..
Even aan de koffie in Pondok Indah mall in Jakarta.

Kopiluwak.jpg


De grijns is omdat ik daar Kopi Luwak aan het drinken ben. Voor mij de lekkerste koffie die er is en helaas ook de duurste.
 
picasso zei:
@ Lexusfreak idd , moet alleen nog een roze hebben dan is mijn verzameling kompleet . Heb je er soms geen liggen ? :D


@ Pastra-V6 mooie meerval . 8-())

Heb er in totaal een stuk of 10 gevangen, en wat karpers...
Dit was de op 2 na grootste... grootste was 2.11 meter en 58 kilo schoon aan de haak:grinning:

Hopelijk in 2012 weer naar Spanje, maar niet in het paarseizoen van de karpers, want wil boven de 32 pond komen...



@Mik: wat is het voor koffie dan? Speciale bonen?