• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Carclean.com forumleden smoelenboek: Hoe zie jij er uit?

Omdat tijdens de detail night alleen mijn eigen naam op het kaartje stond, plaats ik ook maar een foto van mezelf..
DSC01016.JPG


Foto is gemaakt tijdens m'n andere hobby, nl Zuid Afrika :-b
 
:ja .Stom he, sta je met elkaar te lullen en te lachen en dan weet je eigenlijk nog niet hoe die persoon zichzelf hier op het forum noemt. Vandaar deze upload :-b
 
Zag mezelf op een foto van de DAP workshop vorig jaar, ik ben degene die niks aan het doen is op recht met die groene trui :-"
 
past 100% bij je avater :D

@emiel10, heb jij een gstar shirt aan? dan weet ik het zeker dat jij het bent op de foto :D
 
In mijn natuurlijke omgeving:D :party:

ikzelfrichard.jpg

cilinderkop van en 17000 Pk Diesel V12 wartsila 46 s stuks

dscf1037l.jpg

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

09012010228.jpg
 
Hier ben ik dan
DSC00795.jpg


Ff een testvaart in Nederland op uitnodiging van mijn buurman met zijn nieuwe boot (voor zijn zaak op de Kaapverdische Eilanden). De boot moest eerst wat uren roderen vooraleer deze kon uitgevoerd worden naar het land waar dat zijn zaak bevindt (garantiecontrole). Voor de geïnteresseerden: de boot is uitgerust met 2 volvo-pentamotoren, samen goed voor 740 pk


grtz
 
ik heb er lang over nagedacht om DEZE foto te plaatsen , maar ach , we zijn allemaal mensen en we zijn in wezen allemaal gelijk :D

deze bedoelde ik niet hoor , maar is wel "mooier" :ja
deze is het dus , geef toe : ik ben net zo blij met een ijs(je) als met een :kado van cc :D
vooral die blik in de ogen van dat jongetje (van 41 lentes ) spreekt boekdelen rofl