• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het merk Autoglym

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Wat voor kwaliteit heeft de gehele lijn van Autoglym ?
Ik ken het merk wel maar heb er eigenlijk nooit mee gewerkt.
Ik ben een gebruiker van Poorboys en Meg. En wil Autoglym ook eigenlijk wel proberen.:ja
Hoe staan jullie tegen over dit merk ?
 
ik heb er ook nogwel wat van staan gebruikte ik voordat ik met carclean in contact kwam
vond het altijd fijn werken hoor maar vind zelf pb en dodo enzo nu fijner werken :)^

grtz
 
Ik heb zelf ook wel wat autoglym producten in bezit en gebruikt, topper is toch wel de SRP, goede en snelle resultaten en makkelijk in gebruik. Ook de tire dressing werkt prima en houdt redelijk lang.
 
ik heb ook met autoglym gewerkt voordat ik met carclean in aanraking ben gekomen, ik vind het persoonlijk redelijk goed spul maar het ruikt afschuwelijk als je het met dodo of poorboys vergelijkt.
ik heb nog een aantal aangebroken flessen staan maar deze gaan niet meer gebruikt worden, heb nu poorboys en dodo in mijn collectie zitten en deze zijn makkelijker op te brengen en uit te poetsen en boek er goeie resultaten mee....
 
Ik ben met de autoglym producten begonnen en ik moet zeggen dat het prima spul is.

de vynil en rubber care is een multi functioneel product voor dashboard, trims banden en ga zo maar door. en daar hou ik van.

de extra gloss protection blijft maandenlang op de auto zitten.

voor een beginnende en ervaren poetser (detailer) biedt AG producten die een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.


er zijn voldoende andere merken die wellicht beter zijn, maar je moet het product beoordelen naar hetgeen waarvoor het gemaakt is. en dan komt het prima uit de bus.

het is ook persoonlijk....
 
Autoglym is gewoon een goed merk met enkele top producten en zoals ieder ander merk ook enkele mindere producten. Het nadeel dat autoglym heeft is dat ze niet hip en trendy zijn zoals merken als meguiars of dodo juice. Producten als de intensive tar remover, bumper care, srp(lekker veel fillers voor als het snel moet) werken heel goed en zijn ook niet al te duur.
De hd-wax vind ik zelf heel goed en kan makkelijk op tegen de dodo juice varianten. Ik zou hem zelfs durven testen tegenover de fuzion:!

Het is gewoon een merk dat niet zo populair is maar daarom maakt het nog geen slecht spul!
 
Gedurende mijn studie heb ik als poetser gewerkt bij een Volvo dealer waar ik veel gebruik maakte van de producten van Autoglym. Ik heb er wel fijn mee gewerkt. De paint renovator werkte prima icm een rotary. Nu gebruik ik alleen de Glass Polish nog van Autoglym. Prima spul!
 
ik heb de shampoo, de bodywork/conditioner

wel redelijk spul..
schuimt totaal niet, maar maakt wel schoon,

dat hij niet schuimt is vooral de eerste keer ff slikken.. helemaal omdat je voor mijn gevoel niet zoveel hoeft te gebruiken (vroeger altijd een flinke scheut wash/shine in de emmer, en dan is 2/3 dopjes niets)

ben er wel tevrede over, maar volgende keer zal ik kijken voor een ECHT goede shampoo (autobathe of btbm)