• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hier is ie dan; Mijn werkplaats.

Dit is echt een droomruimte voor de fanatieke detailer!
Zoiets hoop ik ooit ook te hebben..
Hoe zit dat met het verbouwen, is er een stuk van de huiskamer bij de garage gekomen?
En alles zelf gedaan? Respect hoor..
 
bartr123 zei:
Oppervlakte is ongeveer 45M²
Voorheen was het als je door de enkele deur binnenkwam een Entree en bij keuken,de andere helft was garage.
Door het verwijderen van de tussenmuur en het plaatsen van een stalen balk is het mogelijk geworden om er 1 ruimte van te maken.
Hak en breekwerk,timmerwerk leggen van de elektra buizen is door mijzelf gedaaan,alsmede het mken en plaatsen van de kastenwand en keukenblok(timmerman van beroep) Installatiewerk,stucadoor en tegelwerk heb ik laten doen,Ideaal connecties in de bouw;)
Zorgen dat je een planning maakt en iedereen zich daar aan houdt.
Totaal incl drogen van stucwerk en tegelwerk heeft de verbouwing 2 maanden in beslag genomen.
 
bartr123 zei:
Totaal incl drogen van stucwerk en tegelwerk heeft de verbouwing 2 maanden in beslag genomen.

en plusminus hoeveel euros als ik vragen mag ?
en wat is je vloerafmeting nu ?

grt

gerard

ps prachtige stek !
 
8-())

Dat is echt super vet! Ik ben daar wel jaloers op, sowieso op iedereen die een plek heeft die binnen kan detailen, maar dit is wel echt super gaaf:)^

Mooi verbouwd en goed over nagedacht over de indeling:ja
 
ehhhh, ohhhhhhhhhhhhhhhh :heart_eyes:

Ik kijk met open mond......heeeeeerlijk, wat een zalige ruimte
Als ik later nog eens groot ben
 
Pffff geen poetsbrug amateur!! :-" :)_[] rofl


Met zoon ruimte zou mijn vrouw me nooit meer zien hahaha, zou mijn bed er ook plaatsen :-b
 
Vanavond eens een avondje heerlijk met Jan diverse waxen zitten besnuffelen en swaffelen,dat dit rare dingen met mensen kan doen blijkt wel weer.....
PA308308.jpg

PA308318.jpg


Een paar foto'tjes van de wax collectie.@Bart.BE eat your heart out]d~^
PA308312.jpg

Jarno keert de waxen de rug/staart toe
PA308314.jpg

Maar heeft al heeeel snel in de gaten wat de allerbeste winterwax is!!
PA308316.jpg

Op de FK 1 high temp wax kon ie amper blijven staan..
PA308317.jpg

2,5 meter waxen en 48 stuks plezierx-]
PA308323.jpg


Jan en ik hebben weer een fijne avond gehad:)^

@Bart.BE,kom er maar in.
En geef GVD mn Swissvax terug}:)w
 
bartr123 zei:
Crystal noir, een echt collector's item by Dodo Juice.
Het is een private label potje VAN Dodo Juice.
Het is dus geen Dodo Juice wat erop staat. Zeg maar een pak AH melk wat uit de Campina fabriek komt ;)