• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HLE-99 Detail Shed update 12-09-2009

HLE-99 zei:
Heren, ik ga toch maar even binnenkort me laten voorlichten over het hoe en wat betreft epoxyvloercoating, dus wordt vervolgt.

hoi wij gaan het bedrijf dit jaar coaten met een goede coating voor een machine fabriek dus geen gamma spul. waneer weet ik nog niet is ff uitgestelt recessi maar daar zullen we denk ik wel wat van over houden:-" is de garage groot opp.??dan kan ik er wel ff rek. mee houden.
ps. het is een meedenkertje als ik over hou kan ik wel wat bij je droppen??
 
De garage heeft een oppervlakte van 36 m2 Het zou fantastisch zijn als er voldoende over blijft :-" om de Detail Shed een mooie vloer te geven. Tot nu toe is de info dat een beetje een goede vloer me nu toch echt te duur zou worden. Dit zou dus een perfecte oplossing zijn.
 
Zeker Walter, maar ik kan me haast niet aan de indruk onttrekken dat deze optie toch een heel beetje duurder zal zijn dan goedkoop coaten.
 
Als je naar die site gaat kun je rechts een tekening maken en diverse soorten/kleuren selecteren...bij stap 3 vraag je een vrijblijvende offerte aan
 
mooie collectie en mooie werkruimte heb jij seg:)^
wij zijn vollop aan het kijken om een eigen stek te kopen, en een zeer grote vereiste is natuurlijk een grote werkruimte (hoe groter hoe liever zeg maar).
die was- en poetskar is heel leuk gemaakt, ben zelf een voorstander van "zelfbouw" en bij het zien van dit komen er spontaan ideeen naar boven:idee
 
Gisteren een kijkje mogen nemen, maar respect voor alle spullen die dr staan ,
echt een mooie ruimte !
 
Lexusfreak zei:
Als je naar die site gaat kun je rechts een tekening maken en diverse soorten/kleuren selecteren...bij stap 3 vraag je een vrijblijvende offerte aan

Exclusief leggen en aanpassen van de tegels gaat het toch € 1.350,- kosten. Het zal niet te duur zijn en zeker handiger aanbrengen maar toch te veel geld nu.
 

Vergelijkbare onderwerpen