• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe te wassen zonder HD reiniger

Even inspringen betreft de handtekening. Normale verzending vraagt geen handtekening. Mocht je de optie verzekerd opsturen zal je er wel voor moeten tekenen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Heb nooit de optie verzekerd aangevinkt. Komt het misschien door de betaalmethode PayPal?

In ieder geval, maandag en dinsdag (eindelijk) vrij. Dan gaat de allereerste detail sessie beginnen wheoheoeoeoeoe.
 
Net mijn bezlstelling aangetroffen bij de voordeur. :D Kom je thuis, staan de spulletjes te wachten. Haha!

1474730388965-461361397.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Giacomo en RoyR
Gelukkig hebben we in omg. Nijmegen genoeg wasboxen waar je mag "emmeren"!

Maar goed, heb je geen mogelijkheid om stromend aan te leggen want dat scheelt je gewoon veel werk! En zo duur is het niet om een paar meter slang en een kraantje te plaatsen.
 
Stromend water aanleggen gaat helaas niet echt lukken. Woon in een studio complex met een gedeelde (betaalde) parkeerplaats achter het pand.
 
Ik spuit bij de washbox zand en zout eraf. Dan op een parkeerplaats voor mijn flat met twee emmertjes wassen vlak naast een put. Naspoelen door er een emmertje water over te gieten. Voor naspoelen velgen gebruik ik een gieter. Het is wat behelpen zonder stromend water maar het gaat wel.
 
Vandaag voor het eerst wezen emmeren bij de wasbox. Het was redelijk druk dus heb de auto afgespoten vervolgens beetje aan de kant gezet en daar in alle rust m´n auto kunnen wassen middels de 2-emmer methode. Ik ben niet weggestuurd dus het was een succes, JEAH! Vervolgens de auto weer afgespoeld met het programma naspoelen vlekvrij en vervolgens gedroogd met de Senza Acqua droogdoek, wat een genot! Enige jammere is dat wanneer je dus sopt en droogt je met je neus op de lak zit en dus ook de (lichte) beschadigingen ziet. Ik denk en vooral hoop dat het meeste hiervan wel te corrigeren is.

In verband met ziekte op het werk heb ik nog niet de echte detailsessie kunnen beginnen want daar wil ik 2 opeenvolgende dagen vrij voor zijn dus dat is opgeschoven naar zondag & maandag. Ik kan eigenlijk niet wachten....:dizzy: