• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoeveel glazes zijn er in de webshop?

GeNeRaL

Detailing rookie
10 aug 2008
67
0
Het valt me op dat er weing glaze producten zijn dit in tegenstelling tot pollijstmiddelen , sealents en waxen zijn. In de webshop zijn maar 5 merken, terwijl er veel meer merken zijn, heeft dat een reden ? Het is toch een belangrijke stap een glaze aanbrengen. Ik probeer het altijd bij 1 merk te houden. Of heeft er reeds een schifting plaats gevonden en zijn de huidige 5 merken gewoon de beste?
 
Er zijn nog zoveel merken die we niet hebben, mensen zien nu al door de bomen het bos niet meer.
Laat staan als we zoveel mogelijk merken op zouden nemen...

Wat we nu hebben is gewoon uitstekend, er zal altijd wel een fabrikant/verkoper zijn die zegt dat hun producten nóg beter zijn.
Of dat ook waar is laat ik maar in het midden.
 
Hoeveel keus wil je hebben? Het lijkt ook alsof er meer variatie zit tussen polijstmiddelen (slijpgraad e.d.) en waxen (standtijd, gemak, voorkeur).
 
Zijn er idd nog wel veel meer ( andere merken ), maar kan verklappen dat het aanbod welk carclean nu hanteert meer dan afdoende is om iedereen te verblijden !
 
Bedankt voor jullie reacties, tuurlijk ga ik ook uit van de expertise van carclean team, vandaar mijn vraag of hier bewust voor gekozen was. Op dit moment gebruik ik black hole wat me goed bevalt. Maar daar deze al weer bijna op was en nieuwe nodig had, was ik even aan het kijken wat er allemaal was en ik miste bv wolfgang omdat ik de sealant 3.0 erook van heb, zodoende.
 
Kijk anders eens naar de post van bartr123. Ik zie dat hij enkele producten van wolfgang verkoopt.
https://forum.Carclean.com/cc_postst15034/Waxen-en-diversen.aspx
 
Alles van één merk is echt niet beter dan verschillende door elkaar hoor...
Er zijn uiteraard wel enkele uitzonderingen (producten die elkaar 'versterken'), maar die zijn op één hand te tellen volgens mij.
Lekker gebruiken wat er aangeboden wordt, en als je iets mist, gebruik google.....