• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hologrammen/swirls nieuwe auto

Nou het kan nog erger. Zo werd mijn Tesla afgeleverd in Tilburg omdat er wat plekjes op de lak zaten.
Auto staat nu bij de detailer en het resultaat is nu geweldig. Mocht iemand dit eindresultaat willen zien geef dan een gil.
Zooo zeg. Kan het dat ik je auto ook op Tweakers voorbij heb zien komen? Anders zou dit het derde geval zijn in korte tijd dat ik lees. Heel bizar, daar moeten ze toch mee stoppen in Tilburg, zo kan je geen auto afleveren.

Ik ben wel heel benieuwd naar de na foto's. Volgens mij kan die kleur er echt geweldig uitzien als hij goed onder handen is genomen.
 
Nee ik heb geen reactie op tweekers gezet. Misschien wel doen want dat kan toch niet. En ergste is ook nog dat Tesla totaal niet onder de indruk is ondanks klacht via mail.
Resultaat is echt fantastisch. Heb helaas nog geen foto's in het wild maar die ga ik nog maken. Ja de kleur is zo mooi nu, het lijkt ook te veranderen bij andere lichtval.
 

Bijlagen

  • IMG-20231003-WA0002.jpg
    IMG-20231003-WA0002.jpg
    137,3 KB · Weergaven: 76
  • IMG-20231003-WA0004.jpg
    IMG-20231003-WA0004.jpg
    180,6 KB · Weergaven: 78
  • IMG-20231004-WA0002.jpg
    IMG-20231004-WA0002.jpg
    142,4 KB · Weergaven: 77
  • IMG-20231004-WA0000.jpg
    IMG-20231004-WA0000.jpg
    149,5 KB · Weergaven: 76
Dat is inderdaad een fantastisch resultaat. Ziet er goed uit. En fijn dat het opgelost is, ook al heeft het je dus uiteindelijk zelf tijd en geld gekost.

Hieronder de foto van het andere forum met vergelijkbare hologrammen. derde geval dus van de afleverlocatie Tilburg, en met dezelfde kleur.

nYaNyjW7ohWvVzfTAQ1eZRBS.jpeg
 
Dat patroon ziet er ook uit alsof er even snel een polijstmachine over is gehaald en het dan goed is.
Ik ben geen pro maar iedereen moet toch kunnen zien dat dit niet goed gedaan is.

Bizar dat een auto zo afgeleverd wordt door een dealer, en blijkbaar is t niet de enige auto die zo afgeleverd is.
 
Ik heb bij meerdere (merk) garages gewerkt en zag hoe de wagens aankwamen en hoe ze werden afgeleverd aan klanten, het is soms echt schrijnend.

Bij de Mercedes garage een nieuwe C klasse met allemaal rode spikkels op het dak, leek wel verf te zijn. De poetser had het niet gezien, je kon er niet langs kijken...
Bij Citroen/Opel/Peugeot: kleurverschil en wolken in de lak
Bij VW-Audi: meermaals transportschade (schade waar uitdeuken en plamuren bij nodig was!) gezien welke wij dan dienden weg te werken voor aflevering, als zijnde een "nieuwe en schadevrije" wagen.

Ze willen zich allemaal profileren als "premium" maar dat geldt enkel voor de prijzen denk ik.