• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Houd ons komende dagen in de gaten! Er komen bijzondere acties aan!

SLK;305834 zei:
Misschien moet Carclean.com maar eens een lady's day organiseren. Mag Tim een en ander uitleggen....]d~^

Dit zou een hele goeie zijn.
En dan even vermelden dat dit product perfect zou zijn voor de hoog glans zwarte keuken.:-b
Mag niet ontbreken in elke huishouden.

Monello101976.jpg
 
De nieuwsbrief is bijna klaar, met daarin onder andere de Mega Meguiar's Maandag, de Dol Dwaze Dodo Donderdag, de DAPpere Dinsdag, een week geen verzendkosten en een actieweek met Auto Finesse producten.

En nog veel meer!
 
ohhhlalala, Dat gaan weer zwarte dagen voor de rekening zijn... Vooral die Megs Maandag ;)


@ Tim & Co , Zijn ook de verzendkosten gratis naar het Belgenlandje?

Grtz

Stephan
 
Stephan, we kunnen niet alles gratis naar België sturen, maar we zullen de kosten zoveel mogelijk beperken.

De nieuwsbrief gaat momenteel de deur uit.
 
Binnen :cool:
Nu nog even mijn vrouw uitleggen dat ik mij vergist heb toen ik zei dat ik alles al heb ....
Vlaag van verstandsverbijstering geweest :roll