• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Houd ons komende dagen in de gaten! Er komen bijzondere acties aan!

Ik ben goed op weg als ik het zelf mag zeggen met voorraad

En daarbij wordt het gewoon echt tijd voor een extra setje pads, dus deze actie komt heel gelegen!:cool:
 
Tiemen;306743 zei:
@Aficior: het zijn er wel degelijk 6!
Je hebt gelijk. Lees het nu ook in de reactie van Dennis. Op de foto waren echter maar vijf verschillende kleuren zichtbaar.

Benieuwd hoe de foam van deze producent werkt ten opzichte van de producten van Lake Country.
Het is in ieder geval een groot Europees merk en ik heb inmiddels mogen constateren dat er vele partijen zijn die de foam van deze producent gebruiken.

Kleur is inderdaad even wennen, maar gelukkig zien ze er duidelijk anders uit dan de bestaande, waardoor vergissen onmogelijk is. Daarnaast zul je het ook ongetwijfeld kunnen voelen.

Edit.
Ook maar meteen even het nieuwe pakket besteld. Kan ik er weer even tegenaan.
 
Zoals de dappere dinsdag actie, komt die tussen de andere daps te staan of moeten we dan ergens een code invullen etc?
 
Mooie actie! Alleen vind ik de kleinere pads fijner werken (ook al ben je langer bezig), je kan gewoon overal bij en je ziet precies waar je bezig bent.
 
Deze pads zijn nagenoeg even groot he, het zijn geen 6,5" pads, maar 6" e dat scheelt dus 0,6cm rondom;)

Ik durf te zeggen dat je met deze pads juist beter overal bij kunt, omdat je veiliger in de hoeken en krappe stukken kunt komen vanwege de verdiepte velcro.
 
bs;306826 zei:
Ik bedoel de 3 en 4 inch.
Tim;306827 zei:
Dus jij behandelt een hele auto met 3 of 4 inch pads?
Op de Avatar van bs zie ik volgens mij een redelijk grote Volvo afgebeeld staan.
Die alleen met de kleine pads behandelen lijkt mij een monnikenwerk.
Maar goed, wanneer je tijd genoeg hebt en pads voldoende...

Er zitten veel rondingen aan die auto, maar toch ook ruim voldoende grote vlakke vlakken die zich met een grotere pad zeer goed laten behandelen.
 
Zijn er al wat testjes/reviews beschikbaar van de "nieuwe" pads?
Heb wel eens een C. Guys pad gekocht maar dat vond ik niet zo lekker werken in vergelijk met LC en Monello.

Vind de aanbieding zeer interessant maar blijft toch een boel centjes (ook al is het niet duur) om te kopen zonder enige recensies.
 
is het nu alleen deze week met gratis verzendkosten ?

en volgende week is dan met allemaal die dagen ?

ben zelf van plan deze set aan te schaffen.


1 Spray and Rinse Wheel Cleaner ... € 17,99
1 Supernatural 2.0 panel pot - 3... € 20,99
1 Mint Merkin - Microfibre Windo... € 8,48
1 Perfect Clarity Glass Cleaner ... € 12,99

vroeg me alleen af of het dan goedkoper is zonder de verzendkosten of met de dodo korting ?
 
Je krijgt 5,89 korting op de Dodo, verzending zal nooit zo hoog zijn met zo'n orderbedrag.