• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp gevraagd

Het zou ook raar zijn als die producten dan alleen de wax op het dak aantasten en niet op de rest van de auto. Helaas heb ik geen idee wat het zou kunnen zijn.
 
Dus deze keer overal goede beading en hehalve wéér op het gehele dak?

Bij het glas zou ik denken dat de hechting niet optimaal kan zijn, maar niet het hele dak is van glas en dus ook op het plaatwerk is de beading en sheeting minder?

Hmmmm... dat is wel apart, ja. Op het plaatwerk zou het prima moeten hechten. Is er dan toch écht geen factor die meespeelt, zoals omgeving of producten waarmee je wast?


Greetz
 
Ik probeer erop te letten alleen maar wax safe producten te gebruiken en de niet wax safe producten alleen te gebruiken als ik daarna ga waxen. Verder was ik voornamelijk naast mijn huis met mijn eigen karcher en vliegen haal ik soms tussendoor weg bij de wasbox in de buurt. Hier Let ik erop dat voordat de hogedruk op de auto gaat de slangen doorgespoeld zijn en er geen sop in zit. Ik heb wel een plaat op mijn dak zitten welke van kunststof is. Welk kunststof dit precies is weet ik niet. Misschien dat het hier iets mee te maken heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Hmmmm... Dus glas en kunststof is merendeels wat er op je dak zit. Dan denk ik toch weer aan de hechting die niet optimaal is.


Greetz