• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp gezocht

Goedemorgen:

10. Ons forum is niet bedoeld voor zoektochten naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd.

Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd, ben niet op zoek naar een bedrijf maar naar een forumgenoot met apparatuur en kennis die mij een handje kan helpen.
Ik dacht juist dat een forum een plek is waar mensen ervaringen delen oven een hobby en elkaar kunnen helpen.

Bij deze, bied ik mijn excuses aan. Ik zou gelijk het bericht verwijderen.



 
Als je zelf je auto wil polijsten met je eigen spullen en daarbij ondersteuning zoekt zal geen probleem zijn, als je aangeeft dat je zelf geen apparatuur en polijstpads/polijstmiddelen hebt en vraagt of degene die jou wil helpen dit mee wil nemen denk ik persoonlijk dat daar de grens een beetje ligt.
Maar zo'n drama is het ook niet. Wat Redcat aangeeft volg een keer een cursus, zo duur is het niet, of vraag of je een keer mee mag kijken of helpen bij een forumlid om zo het proces te leren als je wat onzeker bent. Helaas is Enkhuizen is voor mij ook erg ver, anders had ik je graag op weg geholpen.
 
Ik was van plan om pads en polijstmiddelen zelf te kopen, ik had iemand nodig uit de beurt met een machine, om te helpen, om een beginnetje te maken en daarna zelf doorgaan.
Verder, green drama, geen probleem.
trouwens, berichten met “zelf doen” heb ik niets aan, als ik zelf mogen/kunnen doen dan had ik geen hulp gevraagd.
Een cursus/workshop volgen is een goede idee voor in de toekomst
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen308 en Pter