• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hydro 7000 - technische specificaties

Vorige week woensdag de hydro 7000 besteld, vandaag binnengekregen (Nederland naar België)
Ik sta te popelen om hem te gebruiken.
Het voelt niet "professioneel" aan, maar ik ben er van overtuigd dat hij mij in de goede zin zal verbazen.
 
McShine zei:
Kan iemand me trouwens wat vertellen over deze Hydro 7000 versus de NTSR20?

Ik heb nu de NTSR20, en kan hem overdoen aan mijn buurman, met een kleine bijlage heb ik dan weer een nieuwe Hydro7000.
Anders dan dat de watertank gescheiden is, heb ik geen verschil kunnen ontdekken.
 
Vandaag ff de Hydro7000 ff losgelaten op een goor interieur.

img2260ls.jpg



img2263o.jpg
 
Ik vind hem ook super, echt zijn geld waard.
Alleen weet iemand waar ik de stofzuigerzakken kan bestellen? Die van mij is gescheurd.... ik heb het dan over die papieren zak voor kleine stof en zo op te zuigen.
 
Even inbreken in de hoop dat iemand hier nog leest, maar welke knop zet ik op welke stand om de reinigingsvloeistof te verspreiden en welke om met schoon water de viezigheid uit de bank te halen?
 
Ik zelf doenin beide reservoirs lauw warm water, dan APC+ insprayen op het oppervlak, inwerken met een borstel en dan sproeien en zuigen.
 
casperpeek;n405154 zei:
Ik zelf doenin beide reservoirs lauw warm water, dan APC+ insprayen op het oppervlak, inwerken met een borstel en dan sproeien en zuigen.

het rare is dat het lijkt alsof het schone water hetzelfde water is als datgene wat uit het andere reservoir komt.Mag je die draaiknop gebruiken wanneer de machine aanstaat?
 
Dat groene stukje hoort aan de machine zelf, het slangetje met dat rubbertje eraan behoor je daar in te drukken. Dit is je toevoer van water. Het bungelt aardig in de buurt, even opzoeken waar het is losgeschoten/afgebroken
 
deheugden;n405155 zei:
het rare is dat het lijkt alsof het schone water hetzelfde water is als datgene wat uit het andere reservoir komt.Mag je die draaiknop gebruiken wanneer de machine aanstaat?


Dit is alleen de keuzeknop tussen beide reservoirs, echter staan deze aan de bovenzijde met elkaar in verbinding. Houd je reservoir dus schuin, loopt er "schoon" water in je schoonmaak oplossing en vice versa. Op de achterzijde van je reservoir staan ook symbolen waar wat in hoort.
 
casperpeek;n405174 zei:
Dat groene stukje hoort aan de machine zelf, het slangetje met dat rubbertje eraan behoor je daar in te drukken. Dit is je toevoer van water. Het bungelt aardig in de buurt, even opzoeken waar het is losgeschoten/afgebroken

ik vermoed dat het los geraakt is met het loshalen van het reservoir. benieuwd of ik het nog vast kan maken