• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Is Dodo Juice Supernatural 2.0 beter op donkere kleuren dan Blue Velvet en Purple Haze?

schrobber

Detailing rookie
18 dec 2009
46
0
Reviews vergelijken dit produkt met goud !

Maar is het effectief waar, dat dit produkt ook voor zwarte parel effect kleur de beste bescherming biedt ?
geen laagvretend effect ?
Geruchten heb ik gehoord dat blue velvet en purple haze beter zijn voor donkere kleuren .
Wie kan me het verschil vertellen.
 
purple haze of blue velvet zijn waxen met een kleurstof..
supernatural is een stap hoger, en de topwax van dodojuice.

doet het prima op zwart, en bevat alleen natuurlijke ingredienten, zelfs de kleur en geurstof hebben ze eruit gelaten..
 
je vraag in de titel is of Supernatural een product is zonder agressieve chemicalien.

De productnaam 'supernatural' geeft toch al aan dat het 'super natuurlijk' is, en impliceert hiermee dat het bestaat uit zuiver natuurlijke producten en dat klopt ook. Geen agressieve chemicalien of toevoegingen, en daarom ruikt het ook nergens naar en zitten er geen kleurstoffen in.

Al die Fuzionfetishisten met hun aardbeiengeur en gay roze geurtjes :D
 
Het feit dat SN toepasbaar is op alle lakken, en Dark Velvet en Purple Haze speciaal voor donkere lakken brengt mensen aan het twijfelen. OK een goede voorbereiding (met oa Lime Prime) brengt al 80% van de glans. Maar afgezien van de standtijd lijkt mij de combo Dark Velvet/Purple Haze meer glans brengen dan SN. Of zit ik verkeerd:roll

De standtijd is voor mij niet (heel) belangrijk, in de winter heb ik Collinite....
 
Even de titel aangepast, deze past beter bij de vraag van TS.
 
dat je het verschil niet ziet, hoeft niet perse'
je KAN een kleine verbetering zien, of wij dit doen?
ik betwijfel het.

mischien eens kijken of er iemand hier ervaring heeft met de purple haze pro of de blue velvet pro?

mijn keuze zou de supernatural zijn
 
even uppen en een vraag toevoegen,is het beter om na het kleien een glaze te zetten en dan de dj sn of alleen de supernatural plaatsen,goeroes laat u horen!!
thx
 
Zou je niet eerst nog even met een paintcleaner aan de slag gaan voor een langere standtijd?

Als je lime prime daarvoor pakt heb je twee vliegen in een klap
 
Voor de beste hechting van welke wax dan ook is op een "naakte"lak.

Het gebruik van een glaze na het kleien is wel raadzaam als je niet polijst.
Gezien je met kleien micro marring 9 van de 10 hebt die dan door de glaze gemaskeerd wordt.

Ik zou dan toch na het kleien een hit op zwart met een finish polijst middel doen, ipatje er over en waxen.

Maar ach denk dat je zelf ondertussen de stappen e.d wel kent toch?8d