• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Italia a zandvoort

nicknameless zei:
Aangezien dat de enige rode Lancia was die er glimmend bij stond :D

Viel mij ook op toen hij aan kwam rijden. Is echt een mooi bakkie.
Er dichtbij stond ook een rode, met een verweerde kap. Echt zonde.
 
nicknameless zei:
Ik ben ook geweest. Druk en warm :confused:

Wat zien sommige lakken eruit zeg 8-())

Heb ook nog even met peerlancia staan kletsen. Uiteraard actie foto's van hem gemaakt toen ie het circuit reed.

Foto's (+/- 166) volgen z.s.m. :ja

Zoals gezegd, nicknameless en bmw4life tegen gekomen vandaag.

Het was een zeer geslaagde dag met veel mooie bolides.

En het klopt wat patrick zegt,je gaat met een heel ander oog naar de auto`s kijken.
Er waren veel auto`s uit de prijsklasse ''huisje'' die vol met krassen en swirls zaten.

166 foto`s???? ben benieuwd patrick.
 
HUH foto's op het forum en ik heb alle topics als gelezen staan hoe kan het dat ik dit niet topic niet heb gezien :weetniet
 
Ik ben er niet naar toe gegaan,

Was zo warm, en had niet echt veel zin, om enorm lang file te gaan rijden met allerlei dagjesmensen die ook daar in de buurt zouden kunnen wezen...

Komt ook doordat ik niet in clubverband ben gegaan, gezien geen van de clubs waar ik lid van ben (2stuks) :p Iets deden met zandvoort.


Aah, volgend jaar misschien, en anders wel naar Assen.... :roll