• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Italia a zandvoort

peerlancia zei:
Ga jij ook kijken dan Patrick?

Een maat van me heeft 4 vrijkaarten gekregen voor die dag. Ik kom wel even snuffelen op de paddock.

Overigens ga ik eigenlijk alleen voor de Lambo's, Ferrari's, Maserati's. :schaam

Ik neem wel een doekje mee, het kwijlgehalte zal wel redelijk hoog zijn :grinning:
 
Ik ben er ook! Samen met mijn witte 155 maat. Wij staan wel op de "paddock (?)". Zaterdag eerst de 155 detailen en zondag dus genieten :)
 
Overigens ga ik eigenlijk alleen voor de Lambo's, Ferrari's, Maserati's. :schaam

Ik neem wel een doekje mee, het kwijlgehalte zal wel redelijk hoog zijn :grinning:
[/quote]

Ja daar komen de meeste voor;)

Maar dan moet je echt eens meerijden met mij,je kunt ze vanuit mijn achteruitkijkspiegel namelijk heel goed zien:D
 
Het word zondag 30 graden:)^

Word een beproeving voor auto en baasje:-"

Gisteren nog in westwoud (bij Hoorn) speciale race olie er in gedaan met nieuw filtertje.

Castol edge sport 10w-60.

De ''oude olie'' zag er zeer goed uit(geen film of waas) waaraan uit op te maken was dat het motorke goed is ingelopen.

Daarna uiteraard ff uitgelaten op de weg terug naar huis,loopt als een zonnetje.

Vandaag nog ff voor de 2e keer deze week naar movieworld.

En morgenmiddag vertrekken we al naar zandvoort/bloemendaal,blijven we lekker in een hoteltje slapen en dan fris zondag`s na het ontbijt naar het circuit.

cya:cool:
 
Ik denk vooral voor mens, 8o Op het circuit mag je op de plek waar iemand zit het raam niet open hebben, en ik heb geen airco (die mocht dan sowieso niet aan maar toch) :confused:

Ik ga morgen avond eerst naar m'n 2e huis (arnhem) en dan een kameraad ophalen uit zevenaar. Heb gekeken wat ik totaal ga rijden van het weekend en kom op 550km :auw
 
Er liggen toeganskaarten hier op het bureau op het werk...
Jammer dat het niet naast de deur is, kga maar even overleggen...
 
Ik ben ook geweest. Druk en warm :confused:

Wat zien sommige lakken eruit zeg 8-())

Heb ook nog even met peerlancia staan kletsen. Uiteraard actie foto's van hem gemaakt toen ie het circuit reed.

Foto's (+/- 166) volgen z.s.m. :ja
 
Nice! Sommige lakken waren inderdaad verschrikkelijk.

Maaaar, buiten die rode Delta was er ook nog een prachtige strakke witte 155 :-b
 
Moet eerlijk bekennen dat ik met een stevige wandelpas door de paddock bij Alfa ben gelopen....:schaam

Mijn hart gaat toch iets harder kloppen van steigerende paardjes en briezende stieren :-"
 
Ik ben wel even over de Lancia paddock gewandeld op zoek naar peerlancia.

Dat was niet erg moeilijk aangezien dat de enige rode Lancia was die er glimmend bij stond :D