• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

jim's collectie

Toch nog maar een aanpassing gedaan in de opbergruimte.
Zo was het voor:
t6e3xc.jpg


En zo is het nu:
2copgup.jpg

14946qu.jpg

2eahqud.jpg

2yudll2.jpg


Ik had al effe mijn zinnen gezet op een nette kast, dus heb ik me die gaan kopen nu ze toch in promotie waren.
Zo zit alles netjes opgeborgen, veel beter dan het rek wat ik voorheen had.
 
Heb de collectie in het echt mogen aanschouwen, ik had wel niet veel tijd omdat ik aan een wagen bezig was maar het is de moeite.

Het stoeltje heb ik trouwens een paar uren later al in gebruik genomen om de velgen te waxen.


Marius zei:
Jim,

Waar kon ik het kortst bij Tienen melaminesponsjes vinden?

Greets

In de Action van St-Truiden hebben ze die ook.
 
BMWim zei:
Heb de collectie in het echt mogen aanschouwen, ik had wel niet veel tijd omdat ik aan een wagen bezig was maar het is de moeite.

Het stoeltje heb ik trouwens een paar uren later al in gebruik genomen om de velgen te waxen.




In de Action van St-Truiden hebben ze die ook.

Mijn sponsjes daar ook gehaald.. alleen wel een rare manier om te betalen :D
 
Netjes, kan mooi tegen de muur. Heb zelf ook de vlag van Dodo liggen maar moet ze nog ophangen.
Gaat er veel in die detailing bag?
 
Ik heb een review gemaakt van de tas voor op andere forums.
Maar hier ga ik die niet posten aangezien CC deze tas niet in hun assortiment heeft en vermoedelijk ook niet zal opnemen.
 
Toen we verleden jaar ons huis kochten was hier ook een garage aan, weliswaar veels te klein naar mijn wensen.
Maar met verbouwingen in het huis, inboedel aankopen enz. zit het er financieel niet in om de eerste 2j een degelijke garage te bouwen (heb nog terreinruimte zat om een oversized garage te bouwen).
Dus moet ik me voorlopig tevreden stellen met wat ik heb, en nu heb ik de garage langs binnen wat opgefrist en voorzien van de nodige tools.
Elektriciteit was er niet, dus dan maar een zekeringkast geplaatst en alle leidingen getrokken.
Waterkraan was er ook niet, dus die heb ik ook voorzien.

Zoals je kan zien is de garage smal en niet erg lang, maar me focus past er juist in dus ik kan de wagen uit weer en wind plaatsen en kan ook de wagen binnen detailen.
Muren werden wit gelakt, binnenzijde garagepoort in een bordeaux kleur die ik nog staan had.
350thmc.jpg


Dak heb ik voorzien van 10cm dikke isolatie, dampscherm en afgewerkt met OSB panelen.
Zo kon ik tijdens de winter de temperatuur in de garage steeds boven het vriespunt behouden, en nu met het warme weer is het er ook niet drukkend warm.
OSB panelen grijs gelakt, en voorzien van 4 TL armaturen welke meer dan licht zat geven in deze kleine ruimte.
2 lampen in het midden en de 2 lampen aan de zijkant zijn appart bedienbaar.
a9l9p1.jpg


In een hoekje heb ik dan de spullen geplaatst die ik gebruik voor de wekelijkse wasbeurt, en Meguiar's sprayflessen + velgenborstels hangen netjes tegen de muur.
De rest van de collectie bewaar ik in huis, aangezien ik geen ruimte teveel heb in de garage.
34goi1g.jpg


30ub6le.jpg


Het is allemaal niet erg speciaal, ook niet volledig naar mijn wensen maar het helpt me verder en ondertussen spaar ik gewoon tot ik een mooie garage kan neerplanten.
Komt allemaal goed :cool:
 
jim zei:
In de garage zelf heb ik een watervoorziening gemaakt aangezien die er niet was, dus leidingwater voorzien daar:
33ynb46.jpg

Schitterend idee met die "dubbele" haspel. Ik lig altijd te sukkelen bij het opvouwen rond de arm...
:)^
 
Nog een kleine aanvulling:
21ex1cx.jpg

-Dodo Supernatural shampoo
-Dodo doublewax soft panel pot
-Mothers wheelbrush
-Carpro reload spray sealant 50ml sample
-Carpro perl dressing 50ml sample
-Monello handpad als geschenkje