• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

jim's collectie

De berging die naast de garage ligt een beetje opgefrist (plafond en vloer moet nog), en daar voor mezelf een detailing- en knutselhoekje van gemaakt.
Mijn producten en werkgereedschap kunnen niet in de garage, maar staan in de ruimte ernaast dus nog redelijk kortbij.
2vv0x1j.jpg

In het weekend post ik wel betere detail foto's.
 
He Jim,

Super collectie heb je al bij elkaar gespaard!
Wat is de afmeting van dat bovenste blad van je waskar, waar je emmers in hangen?
Ik heb misschien een kant en klare waskar gevonden, moet alleen even weten of het blad groot genoeg is voor 2 emmers.
Bedankt alvast,

grtz Marc.
 
Bartezzz zei:
ziet er weer mooi uit jim,

ben je nog steeds een Chemical guys fan?


Ben nog steeds een CG fan ja, maar ik houd me bij bepaalde producten die ik zeer goed blijf vinden en koop niet meer elk nieuw product want dan raak je snel de tel kwijt bij CG.
Als de flesje leeg raken worden ze vervangen door wat anders.
 
Zoals beloofd wat meer pics van de collectie tot nu toe.
Het hoekje waar alles opgeslagen is:
t6e3xc.jpg


De HD en Kärcher alleszuiger:
1zh1cmx.jpg


Plank met shampoos, waxen en wolfgang collectie:
2d0go6s.jpg


Plank met CG producten en nog enkele andere:
9zucuc.jpg


Plank met DAP, foams en nog een reeks verschillende producten:
2ch53bo.jpg


Plank met alle gallon verpakkingen en grote sprayflessen:
168wp6d.jpg


Naast het rek een vrij grote ladeblok waar al de doeken/pads/mitts/borstels en dergelijke netjes stofvrij opgeslagen zitten, en daarnaast de compressor om kiertjes enz uit te blazen:
2qcnk38.jpg


De waskar die staat wel in de garage, die ga ik niet bij elk gebruik van de berging naar de garage slepen:
2v33a4z.jpg


Andere kant van de berging, de plaats waar emmers afgevuld worden, doeken gewassen worden:
jsg4g3.jpg


In de berging staat ook de waterontharder:
fx5hd2.jpg


Ook aan de veiligheid werd gedacht aangezien men toch steeds met producten bezig waarvan je geen product in de ogen wil krijgen en producten die ontvlambaar zijn:
(kruimeldief moet je wel effe wegdenken)
25h1oi9.jpg


In de garage zelf heb ik een watervoorziening gemaakt aangezien die er niet was, dus leidingwater voorzien daar:
33ynb46.jpg


Volgende keer ga ik dieper in op de garage, daar is nog een beetje werk aan.
Heb het dak al afgewerkt met osb panelen en TL verlichting voorzien, ook de volledige elektriciteit geplaatst aangezien er niets was voorzien.
Volgende stap is het verven van alle muren en tegen de zijmuren ook nog extra TL verlichting voorzien.
Het is maar een kleine garage voor 1 voertuig, dus tot ik de middelen heb om een nieuwe garage te bouwen voor 2 wagens + storage ruimte moet ik het helaas doen met de garage die ik nu heb.
Maar ik kan er wel in werken en wagen staat droog, mag dus nog niet de stenen uit de grond klagen.
foto van de "under construction" garage:
2b8d1h.jpg
 
Dat is mooi Jim, beter dan je vorige garage waar je met de focus niet in kon. Zou nog eens moeten langskomen om je garage te bekijken en wat producten te wisselen :D
 
Nog een kleine aanvulling:

De zelfbouw "Sun Gun":
33f7pqo.jpg

r8s02o.jpg

10s87kw.jpg

9jgk5f.jpg


En een schaapje dat ik zag liggen in een winkel aan 10€, zag er zeer degelijk kwaliteit uit dus maar gelijk meegenomen:
jsbzpg.jpg

2ymdkxi.jpg