• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

jim's collectie

Briljant x 100

De beste uitvindingen liggen voor de hand, maar je moet er maar op komen
Die kunststof laden gaan denk ik wel wat navolging krijgen hier en daar.
En dat karretje kan zo naar het eerder genoemde "beste idee van Belgie"

Hans
 
Zeer knap gemaakt Jim!

Trouwens ook een zeer mooie collectie !
Laten we samen maar hopen op wat beter weer hier in België en waarschijnlijk ook in Nederland!
Ik ben de sneeuw- en smoddertoestanden meer dan moe :(
 
Mooi gemaakt Jim. Het is dat ik weinig opslagruimte heb, anders had ik ook zo'n karretje gemaakt. Super idee! :)^
 
Wow, netjes zeg. Ik heb hetzelfde probleem als Danny, maar zeer weinig ruimte om spullen op te slaan :(
 
Zeer knap gedaan die kar, daar kan ik me ook nog eensmee bezig houden, ook een leuke opberg kast !
 
Bedankt voor de reacties:)^
Ben zelf wel tevreden over de kar, en dit voor een budget van +- 40€ aan materiaal (balkjes, panelen en wat ikea keukenhulp hangers).
Nu hopen dat ik één van de komende weken nog eens de kans krijg om ze te gebruiken, maar met de sneeuwlaag van +- 20cm hier ziet dat er niet goed uit.
 
Heb nog wat spulletjes gekocht:
2cyr19d.jpg

1 flesje Collinite 845 en Gliptone zijn wel niet voor mij.
 
Ik vermoed dat het ene de soap gel is ? Mooie aanwinsten Jim, laat even weten wat je van de sponge vindt.