• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kan niet afrekenen!

Rolf

Detailing addict
18 apr 2009
633
65
59
Wil je van je geld af gaat het niet!
Druk op afrekenen krijg je dit:

Er is een fout opgetreden in de website. Neem alstublieft contact op met informatie@Carclean.com.

Hebben anderen dat ook? (heb inmiddels een mail gestuurd, maar mischien ligt het probleem hier)
 
Ik heb dat een keer gehad maar toen had ik te lang gewacht met internetbankieren. Stom natuurlijk, even mailen met cc. Bij mij stuurde ze het gelijk op en heb het bedrag gewoon overgemaakt.
Succes
 
Dit is iets met de website, de melding krijg je meteen als je bij je winkelwagen op afrekenen drukt, dat is nog ver van het echte betalen af.
De vrouw heeft ergens anders wat afgerekend met ideal zonder problemen.
 
Je mag anders wel wat geld van mij lenen hoor! grijnsssss.

Nee zelf nooit eerder zoiets met deze site gehad. Wel vervelend uiteraard en ik geloof heilig in een goede oplossing.
 
Het land 'Noorwegen' stond niet meer actief in de webshop :schaam. Nu weer wel, dus het zou nu beter moeten gaan!
 
Betaal gewoon met een NL rekening en wordt verstuurd naar een NL adres, dus net als jullie, nix bijzonders.
Maar zover kom ik niet eens!

EDIT: Het werk weer!
 
Ik heb dit ook een keertje gehad, maar mijn ideal betaling was wel overgemaakt en mijn bestelling ook doorgegeven. Beetje vreemd. Maar gelukkig netjes alles binnen gekregen en voor de rest geen problemen gehad. :)