• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kit verwijderen

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

seal and bond remover van innotec!

Seal and Bond Remover is een product voor het weekmaken en verwijderen van vele soorten lijmen en kitten. Zelfs siliconenresten zijn geen enkel probleem. Ideaal te gebruiken om ondergronden mee te ontvetten alvorens over te gaan tot vervolgwerkzaamheden. Het tast de meeste lak- en kunststof soorten niet aan en vervliegt zonder resten na te laten.

super spul, kost wel wat maar helpt perfect!

tast je lak niet aan!

gebruikte het zelf altijd om te "ontvetten" voor stickers te plakken.

weet alleen niet of ik dit mag promoten :-"

groetjes,,
 
wanneer is het erop gekomen?
toevallig recent een nieuwe ruit gehad?

En is het wel kit en geen teer? dacht laatst ook kit op een auto te hebben (over de volledige motorkap) maar kon het gewoon met een doek en wasbenzine weghalen dus was gewoon teer oid.
 
seal and bond remover van innotec zal ik eens gaan aanschaffen, is dit alleen online te bestellen?

Meg's body solved, ziet er goed uit. Maar beetje grote verpakking voor waarschijnlijk eenmalig gebruik.

De kit zit op de onderdorpel en is gebruikt bij vroegere sideskirts die er vanaf zijn gehaald. De kit is zwart en verder zal ik niet weten wat voor kit het is.
 
Ik heb het vorig jaar op m'n caravan verwijderd met wasbenzine, het gros eerst met plakband, en daarna de restjes met wasbenzine, met een caramelschijf zal niet werken patrick, daar is kit te langdradig voor en word één kleverige massa op je schijf (zie het als een pad die snel verzadigd)
 
moet je even googlen waar het te halen is..

vast wel in " de beter doe het zelf zaken"

heb het zelf via mijn oom die bouwvakker is :)