• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lakdikte meter - Paint Thickness Gauge (2016)

Heeft het zin en is het mogelijk om met deze meter een groupbuy op te zetten dan?

Want via die "Chinese marktplaats" krijg je vaak flinke kortingen als je veel in een keer koopt. Dan kan het misschien nog een stuk goedkoper dan 185 euro...

Dan kan bijvoorbeeld één iemand contact opzoeken met de verkoper, prijs berekenen. Vervolgens geld verzamelen van leden. En dan een groupbuy opzetten.

Klinkt goed, ook hier enige interesse afhankelijk van prijs.
 
Heeft het zin en is het mogelijk om met deze meter een groupbuy op te zetten dan?
Want via die "Chinese marktplaats" krijg je vaak flinke kortingen als je veel in een keer koopt. Dan kan het misschien nog een stuk goedkoper dan 185 euro...
Dan kan bijvoorbeeld één iemand contact opzoeken met de verkoper, prijs berekenen. Vervolgens geld verzamelen van leden. En dan een groupbuy opzetten.

Diegene waarvan ik de lakditkemeter heb geleend, heeft er 15 besteld ... o_O

Exacte prijzen nog niet bekend, maar komt rond de 185~200 euro
 
Ik mag hier geen directe link zetten, maar de desbetreffende lakdiktemeter is inmiddels op voorraad en te bestellen voor de prijs van 169 euro exclusief verzendkosten op Marktplaats.

Overigens is het geen vage obscure verkoper, het is zelfs een forumlid.

Zoek maar op Lakdiktemeter Deluxe.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en Ferdy
Ik mag hier geen directe link zetten, maar de desbetreffende lakdiktemeter is inmiddels op voorraad en te bestellen voor de prijs van 169 euro exclusief verzendkosten op Marktplaats.

Overigens is het geen vage obscure verkoper, het is zelfs een forumlid.

Zoek maar op Lakdiktemeter Deluxe.

Ik heb op makplaats gekeken maar hoe ben je zeker dat het om dezelfde verkoper gaat dit nicknameless bedoeld.
Ik heb er ook geen account.

Kan iemand mij zijn gegevens bezorgen. (Forumnaam ?)
Mag in pb als het niet volgens de regels van het forum is.

Thanks.
 
@Zorro

neem van mij aan dat het een betrouwbare verkoper is, ik heb regelmatig contact met hem, via email, sms, in het echt.

Overigens zit hier niet heel vaak meer op het forum, de laatste keer is op 21 December 2015 geweest....
 
  • Leuk
Reactions: Zorro
@Zorro

neem van mij aan dat het een betrouwbare verkoper is, ik heb regelmatig contact met hem, via email, sms, in het echt.

Overigens zit hier niet heel vaak meer op het forum, de laatste keer is op 21 December 2015 geweest....

Bedankt voor de info.
Ik heb je ook een pb gestuurd.