• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maakt een coating/sealent de auto krasbestendiger, welke ?

Ik heb inderdaad de Si3D onder de carport aangebracht, maar dat was in augustus toen het lekker warm was en er 0,0 kans was op regen. Het product zelf vind ik geweldig en ik zal niet zo snel meer een wax gaan smeren. Dan ben je al gauw 4 keer per jaar aan het waxen en daar heb ik meestal de tijd niet voor. Nu kan ik 1 keer per jaar de auto doen en daarna genieten van de bescherming en het gemak.

Dus ja, het kan onder een carport, maar dan zou ik wachten op wat beter weer en wat minder pollen en stuifmeel in de lucht.
 
Heb het net als jansen ook buiten gedaan moterkap en spatborden.
Je hebt de zekerheid nodig dat het niet gaat regenen en de wind zich rustig houd.

Heb zelf een deel toen ook slecht afgenomen. En dat paneel geheel terug moeten polijsten om het terug netjes te krijgen
 
  • Leuk
Reactions: Marcelca
Ik heb alle coatings van Gyeon al eens onder de carport bij mij thuis aangebracht. Gaat prima als de buitentemperatuur maar boven de 15 graden is en de coating de tijd krijgt om te drogen (tijdens het droge moet de auto droog blijven).
 
  • Leuk
Reactions: Marcelca