• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maatbeker

Jeroen bedankt voor je reactie..

Maar deze moet op een fles geschroefd worden... toch?
Die moet ik dan steeds van fles verwisselen..

Ik zoek een losse maatbeker.
 
De drogisterij of de apotheker moeten je wel aan een maatglas kunnen helpen. Is labo-materiaal, bestaat in glas en plastiek, hoeft niet de beste/nauwkeurigste kwaliteit te zijn. Ik heb ook zo een glazen cylinder van 100 ml, per ml verdeeld. Voor kleine hoeveelheden gebruik ik een pipet met schaalverdelingen. Zo kan ik met zowat medische precisie de all purpose cleaner en de bug squash vloeistof verdunnen.

dier_labo_maatcilinder_glas.jpg


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Wel te vinden in webshops om zelf uw zeep te maken, bier en wijn te fabriceren en dergelijke stukjes huisvlijt. Afin, ik kwam vooral zulke sites tegen op zoek naar een goede foto.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb een klein 100ml verdeeld in ml kannetje, en heb bij de misses een 2 liter kan uit de keuken gejat, die per 100ml verdeeld is.
en gebruik ook nog 2 spuitjes.