• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Medailles? Wie verdient volgens jou een (extra) medaille? Meld het in dit topic!

Woody;305743 zei:
Ik vind dat RST-Smurf w^^w lintje hulpvaardig goud verdient.
Beginners (en anderen) biedt hij de mogelijk verschillende spullen uit te proberen.
Ik spreek uit ervaring :)

Ik vind dat Smurf zo'n gouden lintje absoluut verdient.
 
helemaal mee eens
Iwan verdient zeker goud , is altijd bereid om een beginende detailer te helpen en hem te nodigen om in zijn poetspaleisje :ja
aan de slag te gaan.


groet kees
 
Smurf heeft wat mij betreft een medaille verdiend. Hij is behulpzaam en dat gaat zelfs zo ver iedereen welkom is voor een persoonlijke workshop bij 'm thuis.
 
Voor een medaille wil ik Cordoba voordragen. Ligt toe en legt vaak uit hoe verschillende materialen werken of wat het effect van bepaalde acties op soorten materiaal.
 
Ik zou hierbij graag Camiel en IbizaSigno willen nomineren voor medailles!

Ze zijn beiden zeer regelmatig behulpzaam, posten regelmatig reviews, tests én details!:)^
 
Weer eens een voordracht, waarvan ik verwacht dat er heel wat bijval voor zal zijn:
Vanwege de groupbuy met de Spiegelhanger en alle organisatie eromheen denk ik dat Hi_Sven wel een medaille voor Moed, Beleid en Trouw aan het forum verdient.
 
Beste Carlean.nl heren en dames, ik zou graag member D-J op willen geven voor een mooie medaille. Ik weet niet of er al een medialle is voor de grootste toppert. Zo niet, kan deze er dan komen? Zijn inzet voor de jaarlijkse Kampen Meeting is echt een medaille waard.